Διευκρινίσεις δίνει η ΔΕΗ σχετικά με το πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών οικιακών πελατών της που εφαρμόζει η επιχείρηση από τις αρχές του 2016.

Σύμφωνα με το δελτίο Tύπου της εταιρείας:

  • Στο πρόγραμμα εντάσσονται οι πελάτες με οικιακό τιμολόγιο ΔΕΗ, οι οποίοι έχουν εξοφλήσει όλους τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2015, μέχρι και την ημερομηνία λήξης τους, ανεξαρτήτως του τρόπου εξόφλησης που είχαν επιλέξει.
  • Οι πελάτες αυτοί επιβραβεύονται με επιστροφή του διπλάσιου ποσού του παγίου που θα χρεωθεί στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2016.

 

Διευκρινίζεται επίσης ότι μετά την εφαρμογή του σχετικού προγράμματος παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες της εταιρείας (π.χ. καταστήματα ΟΠΑΠ, φαρμακεία) έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από τους πελάτες τους. Εξαιτίας αυτής της πρακτικής, συνεπείς πελάτες της ΔΕΗ δεν έχουν έχουν λάβει την επιστροφή του παγίου που δικαιούνται. Σε αυτή την περίπτωση οι συνεπείς καταναλωτές, για να λάβουν την επιστροφή του παγίου, μπορούν να προσκομίσουν τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών του έτους 2015:

– Σε οποιοδήποτε κατάστημα ΔΕΗ.

– Στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, 11770.

– Στην ιστοσελίδα ΔΕΗ www.dei.gr, συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.

 

Τέλος, η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι οι λογαριασμοί εξοφλούνται σε περισσότερα από 6.000 σημεία σ’ ολόκληρη τη χώρα, όπως:

– Στα ΕΛΤΑ και στους αγροτικούς διανομείς.

– Στις συνεργαζόμενες τράπεζες, με πάγια τραπεζική εντολή, μέσω e-banking, phone-banking, ATM και Μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών.

– Σε συμβεβλημένους συνεργάτες, όπως αλυσίδες καταστημάτων, πρακτορεία του ΟΠΑΠ, φαρμακεία κ.λπ., που έχουν την ειδική σήμανση «ΕΔΩ ΕΞΟΦΛΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΔΕΗ».

– Μέσω της υπηρεσίας e-bill της ΔΕΗ για τους χρήστες του e-banking.