Με ανακοίνωση στη σελίδα της στο Facebook, η εταιρεία Jumbo εξηγεί ότι μετά την απόφαση να «κοπεί» η φράση «χτύπα σαν άντρας» από την πασχαλιάτικη διαφήμισή τους, στην οποία πρωταγωνιστεί η Άντζελα Δημητρίου, αποσύρει εντελώς τη διαφήμιση.

Η ανάρτηση στο Facebook έγινε από τη διαφημιστική εταιρεία που εκπροσωπεί το Jumbo. Την απόφαση για να κοπεί η επίμαχη φράση «Χτύπα, χτύπα σαν άντρας» πήρε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, μετά από προσφυγή του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ).

 

Η ανάρτηση αναφέρει τα εξής:

ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»

Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».

Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.

Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.

Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.
Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.

Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.

Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.

Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!