Ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας σε συνέντευξη του στο ΣΚΑΙ αποκάλυψε μια πρωτοβουλία που βοηθά παραγωγούς προιόντων υψηλής ποιότητας αλλά μικρής ποσότητας να τα προωθήσουν σε ευρωπαϊκές αγορές.

 

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε πως«προσαρμοστήκαμε σε νέες πρακτικές και την κουλτούρα της αγοράς.Παρέχουμε στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εξωτερικών,τις διευθύνσεις από delikatessen μαγαζιά από 70 χώρες.Δίνουμε τηλέφωνα,email και κάθε χρήσιμη πληροφορία για τους μικροπαραγωγούς με τρόφιμα,ποτά και αγροτικά είδη που αποτελούν την αιχμή του δόρατος των εξαγωγών.Αυτή η προσπάθεια λειτουργεί εδώ και 2-3 μήνες μετη αρωγή των προξενείων και των πρεσβειών μας με απώτερο  στόχο να  διευρύνουμε τα δίκτυα διανομής αγροτικών προιόντων».

Επιδιώκοντας την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, η Γενική Γραμματεία Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας έχει δημιουργήσει τη διαδικτυακή πύλη «ΑΓΟΡΑ» (https://agora.mfa.gr/). Η πύλη αυτή, η οποία τροφοδοτείται καθημερινά από τα 60 Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (Γραφεία ΟΕΥ) που λειτουργούν σε  χώρες σε όλο τον κόσμο, περιέχει οικονομικές, εμπορικές, επενδυτικές κ.λπ. πληροφορίες που μπορεί να φανούν χρήσιμες στους Έλληνες επιχειρηματίες, κατά την προσπάθειά τους να εξάγουν προϊόντα ή υπηρεσίες σε ξένες αγορές.

 

Με αυτό τον τρόπο μπορούν να τα πουλήσουν ακριβά αν και το μέγεθος της συγκεκριμένης κατηγορίας φτάνει το 10% της αγροτικής παραγωγής.