Μόλις μερικές εβδομάδες έχουν περάσει από τότε που το δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας, Pokemon Go, βρέθηκε στην κορυφή των καλύτερων εφαρμογών, αλλά πλέον, σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας Axion Capital Management, την οποία δημοσίευσε το Bloomberg, άρχισε ήδη να χάνει χρήστες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών και λήψεων, καθώς και η «αφοσίωση» στο παιχνίδι έχουν σημειώσει πτώση, όπως φαίνεται σε σχετικά διαγράμματα που δημοσίευσε το Bloomberg. Ο αριθμός των ενεργών χρηστών που ασχολούνται με το παιχνίδι σε καθημερινή βάση έχει πέσει από τα περίπου 45 εκατομμύρια στα 30, από τα μέσα του Ιουλίου. 

 

Στην έκθεση αναφέρεται ότι τα στοιχεία αυτά θα πρέπει να «κατευνάσουν» τις ανησυχίες των επενδυτών, οι οποίοι έβλεπαν τους χρήστες να ασχολούνται περισσότερο με το Pokemon Go και λιγότερο με το Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

Σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «The Guardian» αναφέρει, επικαλούμενη σχετική ανάρτηση της Niantic στο Facebook, πως η εταιρεία βρίσκεται ήδη στη διαδικασία κυκλοφορίας μιας νέας ενημέρωσης για το παιχνίδι για συσκευές Android και IOS. Η ενημέρωση αυτή θα περιλαμβάνει ένα νέο χαρακτηριστικό με την ονομασία «Pokemon Appraisal», ενώ υπόσχεται «πολλές νέες και συναρπαστικές δυνατότητες στο μέλλον του Pokemon Go».