Mια μεγάλη επένδυση ύψους 15,6 εκατ. ευρώ, που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2015, ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα διαλογής εταιρείας ταχυμεταφορών, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά πιθανότερα στην ευρύτερη περιοχή, εγκαινιάστηκε από την DHL Express Ελλάδας. Παρά την εποχή των capital controls, τόλμησαν να δείξουν εμπιστοσύνη στην ελληνική αγορά, δημιουργώντας και νέες θέσεις εργασίας.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο υπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Σταθάκης, ενώ το παρών έδωσαν τοπικοί παράγοντες, όπως ο δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης.

{source}
<<iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/7SQWgFocSow» frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>
{/source}

Ειδικότερα, όπως ανέφεραν ο διευθύνων σύμβουλος της DHLExpress Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας Λευτέρης Σαμαράς και ο Οperations Director Δημήτρης Σταματίου, τα πλεονεκτήματα της ανακαινισμένης εγκατάστασης είναι τα ακόλουθα: βελτίωση και ταχύτητα στην εξυπηρέτηση πελατών (εξοικονόμηση 30 – 50 λεπτών), διπλασιασμός ημερήσιας διαχείρισης αποστολών (άνω των 20.000), λειτουργία ράμπας απευθείας φόρτωσης στα vans.

Επιπλέον, η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών καθιστά ευκολότερη την καθημερινή δραστηριότητα των εργαζομένων στη διαχείριση και προώθηση των αποστολών, ενώ ταυτόχρονα οι κύριες διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης των οχημάτων δεν επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες.

 

Γενικότερα, η ανανέωση των εγκαταστάσεων της DHL Express στον Αερολιμένα Αθηνών περιλαμβάνει την αυτοματοποιημένη λειτουργία του διαμετακομιστικού κέντρου, με τη χρήση κυλιόμενων διαδρόμων μεγάλου μήκους και ευέλικτη αναγνώριση των σημάνσεων των αποστολών και διαδικασιών χειρισμού από τους εργαζομένους, που καθιστούν εξαιρετικά ταχύτερες τις διαδικασίες εισαγωγής στην αποθήκη και οργάνωσης των αποστολών. «Η ολοκλήρωση του μεγαλύτερου επενδυτικού μας πλάνου στην Ελλάδα επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην ελληνικά αγορά και τις προοπτικές της», δήλωσε ο κ. Σαμαράς, αποκαλύπτοντας τη δρομολόγηση μεγαλύτερου εμπορευματικού αεροσκάφους στη Θεσσαλονίκη (το δρομολόγιο είναι Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Μπέργκαμο).

 

Υπενθυμίζεται ότι το 2015 η εταιρεία είχε: 45,3 εκατ. έσοδα, 3.500 πελάτες, 7 φορτηγά και 123 vans, διακινώντας 2,1 εκατ. αποστολές, με εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 55%.