#Είδες τον …Ακάματο στη Θεσσαλονίκη;

##Για πολύ λίγο.

#Σου έκανε κάτι εντύπωση;

##Η λατρεία…

#Ποιά λατρεία;

##Των πιστών, ποια άλλη.

#Επόμενο δεν ήταν;

##Και ναι και όχι.

#Εξηγήσου κι άσε τα σιβυλλικά.

##Εντάξι τα αφήνω. Και σου λέω ότι:

1. Για μια περιοχή που δίνει πανελλαδικά τα μεγαλύτερα ποσοστά σε ΛεβέντοΒελόπουλους, ή αναδεικνύει …κορυφές τύπου Πανίκα, Τζιτζικώστα-παλαιότερα δε και Παπαγεωργόπουλου, Κούβελα, Κοσμόπουλου, ΝΑΙ είναι φυσιολογικό και επόμενο.

2. Για έναν τόπο όμως που δέκα χρόνια τώρα, χάρη και στον …Ακάματο-κυρίως σ αυτόν, χαροπαλεύει κρεμασμένος σε αγχόνη-την οποία ο Τσίπρας, με τη βοήθεια και φίλων του εν λόγω, έσφιξε για τα καλά-κάθε άλλο παρά φυσιολογικό το λες.

#Ωραία, και που καταλήγεις;

##Βλέποντας μοιρολατρικά τα μελλούμενα μου έρχεται το: «Ο θεός να βάλει το χέρι του»! Επειδή όμως ακόμη ακουμπάμε στον πάνω κόσμο θα το παρακάμψω.

ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ σκεπτόμενος θα πω «ΣΥΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ».

#Το «χείρα κίνει» που πάει.

##Πάντως όχι σε πιστούς. Αυτοί, είτε του Ακάματου-και της βαθιάς ΝΔ γενικότερα, είτε όποιου άλλου σπουδαιοφανούς μασκαρά, θα λειτουργούν πάντα, για την πρόοδο όπως ο λίθος Σίσυφου.

ΜΕ ΑΛΛΑ λόγια το «χείρα κίνει» πάει στους λίγους που είναι σε θέση να κατανοήσουν τη μοναξιά του Κυριάκου ακόμα και στο ίδιο του το κόμμα.

ΚΑΘΟΤΙ λοιπόν ανάλογη και του τόπου η μοναξιά, όσοι εκτός ΝΔ εχέφρονες ας προσέλθουν. Διότι το ζήτημα πια δεν είναι κομματικό-ποτέ δεν ήταν, τώρα όμως πολύ περισσότερο-αλλά ανάταξης του τόπου. Στοιχειώδους έστω για αρχή.