O Chris Metzen, συνδημιουργός των ιστοριών διαφόρων παιχνιδιών της Blizzard Entertainment και ένας από τους εμπνευστές των ιστορικών και πολύ επιτυχημένων παιχνιδιών «Diablο», «Warcraft» και «StarCraft», αποφάσισε να βγει στη σύνταξη στα 42 του χρόνια, αφήνοντας μια πολύ σημαντική κληρονομιά στο χώρο του video gaming.

Η συνταξιοδότησή του ανακοινώθηκε στην αρχή την εβδομάδας στους εργαζομένους της Blizzard, ενώ λίγο αργότερα ο Metzen με ανάρτησή του στο forum της εταιρείας έκανε γνωστή την απόφασή του και διευκρίνισε πως ο λόγος της αποχώρησής του από τον κόσμο των παιχνιδιών είναι πως θέλει να περνάει περισσότερο χρόνο με την οικογένειά του. Στην ανακοίνωσή του ανέφερε: «Το να είμαι σπίτι με όλους αυτούς, να έχω χρόνο και χώρο να ζήσω πραγματικά και το να αγαπώ τη γυναίκα μου με όλη μου τη δύναμη κάθε μέρα είναι πλέον η νέα μου καριέρα».

 

Ο Chris Metzen εργάστηκε στην Blizzard για 22 χρόνια και την είδε να μετατρέπεται από μια μικρή startup εταιρεία σε μια από τις κυρίαρχες στο χώρο των video games. Είναι ο άνθρωπος που αναλάμβανε να ετοιμάσει την ιστορία του κάθε παιχνιδιού. Το 1996 δημιούργησε μαζί με τον Bill Roper το σύμπαν του «Diablo». Συνέβαλε επίσης στις ρυθμίσεις και στα σχέδια πολλών ακόμα παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου «Warcraft» καθώς και της συνέχειάς του. Το 1998, μαζί με τον Roper ασχολήθηκαν με το σχεδιασμό του «StarCraft», δημιουργώντας ένα από τα καλύτερα παιχνίδια στρατηγικής που έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα.

 

Από το 2002 υπηρέτησε ως καλλιτεχνικός διευθυντής σε πολλά από τα παιχνίδια της Blizzard, και έβαλε την υπογραφή του στη συγγραφή και δημιουργία του «World of Warcraft». Επίσης έχει δανείσει τη φωνή του σε πολλούς χαρακτήρες του δημοφιλούς online παιχνιδιού. Επιπλέον συνεργάστηκε με το σκηνοθέτη Duncan Jones για την ταινία «Warcraft», στην οποία είχε μια μικρή εμφάνιση ως έμπορος.

 

chris metzen b

 

Η ανακοίνωση της συνταξιοδότησής του έφερε πολλά σχόλια από παίχτες και συναδέρφους του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία ανέφεραν πως θα λείψει σε όλους όσοι αγάπησαν και βρέθηκαν, μέσα από τους τίτλους της εταιρείας, στους φανταστικούς κόσμους που δημιούργησε.

 

Ο Russ Petersen, σχεδιαστής του συστήματος του «World of Warcraft», σχολίασε: «Μερικές φορές μπορεί το έργο ενός ανθρώπου να υπερεκτιμάται, αλλά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με τον Chris και τη δουλειά του στο Warcraft. Χωρίς αυτό δεν θα υπήρχε».

O Metzen λίγο αργότερα επιβεβαίωσε με σχόλιό του στο twitter πως θα συνεχίσει να δανείζει τη φωνή του στον «Thrall» όποτε χρειάζεται.