Σε ένα νησί που έχει κρυφές ομορφιές, διαδραματίζεται μια από τις πιο θολές ιστορίες ναυαγίου στην ελληνική ναυτική ιστορία.

Σε μια αναζήτηση για το τι πραγματικά συνέβη βρέθηκα στο μοιραίο σημείο στην Πέρδικα, ενώ ο Αλέκος Φλαμπουράρης έδειχνε χαλαρός και απολάμβανε το ποτό του την Κυριακή το βράδυ στο «Εν Πλω» στο λιμάνι της Αίγινας.

Το σημείο μεταξύ Πέρδικας–Μονής είναι από τα πιο τουριστικά κομμάτια και δίνει μεροκάματα για τις λάντζες.

Πήρα το καϊκάκι και έκανα τη διαδρομή που δεν είναι πάνω από 500 μέτρα. Μάλιστα πολλοί πάνε και κολυμπώντας, για να αντιληφθείτε πόσο κοντά είναι η Μονή. Η ταχύτητα πλεύσης δεν ξεπερνά τα 6-8 μίλια και φτάνουμε σε έναν γραφικό ορμίσκο. Αυτή τη δραστηριότητα γινόταν από πέντε άτομα αλλά τώρα έμειναν μόνο δύο. Συμπληρώνουν το εισόδημά τους το καλοκαίρι μαζί με το ψάρεμα.

{source}

<iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/FUu4PwlyO7I» frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>
{/source}

Ο καπετάνιος κ. Παύλος Τρίμης, ξάδελφος του θύματος της τραγωδίας, με πήγε στη ρότα που κάνουν όλα τα τουριστικά που δεν διαρκεί πάνω από 10 λεπτά. Συγκλονισμένος από το γεγονός που δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμα, ισχυρίζεται πως είναι ανθρώπινο λάθος του ταχυπλόου. «Είχε όλη την ορατότητα να τον δει την ώρα που έβγαινε αλλά δεν κοίταζε και έτρεχε πάρα πολύ» τόνισε με πίκρα.

{source}

<iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/Sa192GTPro8″ frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>
{/source} 

Το σημείο πρόσκρουσης έχει μια σημαδούρα και δεν απέχει πάνω από 60 μέτρα από το δέσιμο στη Μονή. Την ώρα του δυστυχήματος δεν έπνεε άνεμος και πληροφορίες αναφέρουν πως προσπάθησε να τον αποφύγει με αριστερό ελιγμό, αλλά τα δύο σκάφη βρέθηκαν στην ουσία κάθετα το ένα προς το άλλο. Όλα έγιναν σε δευτερόλεπτα, αφού η απόσταση που διήνυσε το ταχύπλοο είναι το πολύ 200 μέτρα και με μεγάλη ταχύτητα.

Όσον αφορά γιατί δεν γύρισε πίσω να πετάξει σωσίβια, το ταχύπλοο μετά τη σύγκρουση πήγαινε ακυβέρνητο, αρόδο όπως λένε. Τα αντικείμενα που βρέθηκαν μπλεγμένα στη προπέλα στην ουσία φρέναραν το σκάφος και σταμάτησε λίγο πιο κάτω κοντά στη Φωκιοφωλιά.

 

 

 144042 resized 2

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΡΥΜΟΥΛΚΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ

Τα ερωτηματικά πολλά και οδήγησαν σε σχετική επερώτηση από μεγάλο αριθμό βουλευτών της Ν.Δ., που ζητούν τη διελεύκανση του τραγικού δυστυχήματος. Απορίες προκαλεί η καθυστερημένη άφιξη του Λιμενικού και η μη κατάσχεση του GPS του ταχύπλοου που στέρησε τη ζωή σε 4 άτομα. Το συμβάν έλαβε χώρα λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι και το Λιμενικό έκανε πάνω από μισή ώρα να έρθει. 

Θα έδινε πιο σαφείς απαντήσεις για τη θέση του, την πορεία του, την ακριβή ταχύτητα του μοιραίου σκάφους. Το ανθρώπινο λάθος έχει ταυτότητα και ονοματεπώνυμο, εκτός αν κρύβεται και ο άγνωστος Χ επιβάτης που οδηγούσε. Η υπερασπιστική γραμμή του θύτη στην ουσία τον καθιστά ανίκανο και για απλές κινήσεις, όχι να «τρέχει» με 21 μίλια. Ο 77χρονος κατηγορούμενος παρουσίαζε προβλήματα στα άκρα του από τη νεαρά του ηλικία, σύμφωνα με μαρτυρία ενός συνεπιβάτη που κουβαλούσε ο ίδιος τα μπιτόνια με τα καύσιμα. 

Το προφίλ του δράστη
Είναι ένας εύπορος άνθρωπος, παλαιός μέτοχος στη ναυπηγοεπισκευαστική PLAMACO και έχει βοηθήσει αρκετό κόσμο στο νησί. Έχει έναν πύργο στους Αγίους Ασώματους και έκανε παρέα με κορυφαίους υπουργούς της κυβέρνησης. Το σκάφος δεν ανήκε σε αυτόν αλλά σε φίλο-συμμαθητή του από το κολέγιο.

Από την πλευρά των θυμάτων υπάρχει αγανάκτηση και καχυποψία πως γίνονται παρασκηνιακά ό,τι είναι δυνατό για να πέσει στα μαλακά ο υπεύθυνος. Ο Αλέξης Κούγιας που ανέλαβε την υπεράσπισή τους αναρωτήθηκε γιατί δεν τηρήθηκαν οι προανακριτικές διαδικασίες και η μη σύλληψη αυτών που βοήθησαν στην απομάκρυνση του 77χρονου από τον τόπο με φουσκωτό και τον αποβίβασαν στο Φάρο. Επίσης έστειλε εξώδικο στον αρχηγό του Λιμενικού Σταμάτη Ράπτη με σειρά ερωτημάτων προς απάντηση.