Ο Βρετανός ήταν ο γρηγορότερος στις επίσημες νέες κατατακτήριες δοκιμές του γκραν-πρι της Φόρμουλα 1 της Αυστραλίας.

 

Επιμέλεια: Βαγγέλης Σπυράκης

Τα επίσημα δοκιμαστικά για το αυριανό γκραν-πρι της Formula 1 στην Αυστραλία είχαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον το Σάββατο (19/3). Φυσικά γιατί αφορούν τον πρώτο αγώνα του νέου πρωταθλήματος της F1 αλλά και γιατί πραγματοποιήθηκαν με τη νέο τους διαδικασία που εμπνεύστηκαν οι άνθρωποι της F1 και με μεγάλη βεβαιότητα λέμε ότι δεν θα μακροημερεύσει. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι η προσπάθεια πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της αντίστροφης μέτρησης.

 

Έτσι οι οδηγοί βγαίνουν, κάνουν έναν γύρο,κ μετά όμως δεν μπορούν να βελτιώσουν αν δεν αλλάξουν ελαστικά. Μέχρι να μπουν ν’ αλλάξουν και να βάλουν καύσιμα έχει παρέλθει ο χρόνος. Αρκετοί λάθεψαν στο μέτρημα όπως στην περίπτωση του Kvyat, με τη Red Bull όμως πολλοί δεν μπήκαν καν στον κόπο… Είναι χαρακτηριστικό ότι στα τελευταία λεπτά του Q2 αλλά και του Q3 δεν υπήρχε καμία δράση!

 

 

pinakas

 

Ειδικά στο Q3 η pole position είχε κριθεί από την πρώτη προσπάθεια του Χάμιλτον και η δράση σταμάτησε 4 λεπτά πριν από την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης. Πιο φιάσκο δεν γίνεται! Αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς ότι το νέο σύστημα υιοθετήθηκε για να έχουμε αυξημένη δράση, η αποτυχία του είναι εκκωφαντική. Ελπίζουμε να μην το ξαναδούμε χωρίς σοβαρές τροποποιήσεις στις 3 Απριλίου στο Μπαχρέιν.

 

Για την ιστορία, ο Χάμιλτον, που πήρε την 50ή του pole position, και ο Ρόσμπεργκ, που θα ξεκινήσει από τη δεύτερη θέση, δεν τα έδωσαν όλα προς το τέλος της διαδικασίας. Από την τρίτη θέση θα ξεκινήσει ο Φέτελ και από τη τέταρτη ο Ραϊκόνεν.