Η διαφήμιση της Eurobank με τους παππούδες σε χλιδάτο σπίτι και τα λεφτά κάτω από το στρώμα εκφράζει τη μέση ελληνική οικογένεια.

Για το επιτυχημένο αυτό spot, η τράπεζα ανακοίνωσε την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου Σπύρου Λορεντζιάδη, με ισχύ από την 3η Νοεμβρίου 2016. Ο κ. Λορεντζιάδης ανήκε στο έμψυχο δυναμικό της τράπεζας τα τελευταία εννέα χρόνια. Ηταν πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου αλλά και μέλος των Επιτροπών Κινδύνων, Αποδοχών και Υποψηφιοτήτων.

 

Mια μέρα πριν, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank Σταύρος Ιωάννου, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης σε εκδήλωση στα Χανιά, στην Κρήτη, δήλωνε: «Η αποταμίευση είναι τρόπος ζωής και εθνική ευθύνη. Δεν αφορά μόνο τα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν αφορά μόνο τους λίγους που έχουν πολλά χρήματα. Στην πραγματικότητα, συμβαίνει το αντίθετο: Η αποταμίευση μας αφορά όλους και, κυρίως, εκείνους που δεν έχουν κεφάλαια. Στη χώρα μας, η συγκυρία, δυστυχώς, συνεχίζει να είναι δύσκολη, οφείλουμε, όμως να την υπερβούμε και, κυρίως να εμπνεύσουμε τα παιδιά μας να μην καταναλώνουν πάνω από τις δυνάμεις τους, να προβλέπουν και να αποταμιεύουν».

 

Ηθικό δίδαγμα: Η τράπεζα που σε βούταγε από το δρόμο και έφευγες με 2 καταναλωτικά, 5-6 πιστωτικές και 5-6 διακοποδάνεια, «διώχνει»… τον διευθύνοντα σύμβουλο που ήταν μέλος των Επιτροπών και Κινδύνων, ενώ κάνει «κήρυγμα» για την αποταμίευση. Αλήθεια, τι θέλει να πει ο ποιητής;