Σε όχημα για την είσοδο των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στην αγορά της Κίνας μπορεί να εξελιχθεί η διαδικτυακή πλατφόρμα «Alitrip», όπως τονίστηκε στη σημερινή παρουσίαση της διαδικτυακής πλατφόρμας Alibaba στους Έλληνες επιχειρηματίες, στο Εμπορικό Επιμελητήριο της Αθήνας.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός ότι μέσα στα δύο χρόνια παρουσίας της «Alitrip» στο Διαδίκτυο ο τζίρος έφτασε τα 100 δισ. γουάν, ενώ σε μια μέρα πριν από ένα χρόνο καταγράφηκαν έσοδα ύψους 1,5 δισ. γουάν

 

Κατά συνέπεια, όπως ανέφερε εκπρόσωπος της «Alitrip»: οι προοπτικές για τις τουριστικές επιχειρήσεις, που θα θελήσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας, διαγράφονται σημαντικές. Οι Κινέζοι τουρίστες πλέον, όπως τονίστηκε, κάνουν χρήση των «έξυπνων κινητών συσκευών» και αγοράζουν τουριστικές υπηρεσίες μέσω του Διαδικτύου. Αναζητάνε αξιόπιστες πληροφορίες και το κλειδί για την επιτυχία αυτών που θα διαθέσουν υπηρεσίες στην «Alitrip» είναι η εμπιστοσύνη.

 

Η νέα γενιά ταξιδιωτών αναζητά πολυτέλεια στις διακοπές και φυσικά αρέσκεται να μοιράζεται τις εμπειρίες της. Χρήσιμο εργαλείο για τις ελληνικές επιχειρήσεις που θα θελήσουν να προσφέρουν υπηρεσίες στην «Alitrip», είναι το γεγονός ότι μέσω της πλατφόρμας θα μπορούν να αναγνωρίσουν τα ενδιαφέροντα κοινά τους και να στοχεύσουν ανάλογα με τα δικά τους εργαλεία μάρκετινγκ.

 

H Alibaba

Περί τα 40 εκατομμύρια δέματα πουλά στην κινεζική αγορά η Alibaba καθημερινά, την ίδια στιγμή που η Αmazon διακινεί 6 – 7 εκατομμύρια, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, η Χρ. Φοντάνα (Christina Fontana), senior manager business development της εταιρείας Alibaba, από το βήμα ειδικής εκδήλωσης που διοργανώνει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας, σε κεντρικό αθηναϊκό ξενοδοχείο, για την διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα Alibaba.

 

Η κ. Φοντάνα, παρουσιάζοντας την πλατφόρμα Tmall Global, επεσήμανε ότι πρόκειται για μία από τις 35 πλατφόρμες της Alibaba, που αφορά εξαγωγές προϊόντων b2c στην Κίνα, είπε ότι ήδη 13 ελληνικές εταιρείες δραστηριοποιούνται μέσω της πλατφόρμας (Follie Follie κ.ά.) και τόνισε πώς η εμπορική διείσδυση στη κινεζική αγορά δεν είναι μία εύκολη υπόθεση.

 

Το κόστος για την τοποθέτηση στην πύλη της Tmall ξεκινά από 5.000 δολ. και φτάνει ώς και 10.000 δολ., ανάλογα με το είδος του προϊόντος, ενώ υπάρχει η υποχρέωση της καταβολής προμήθειας επί των πωλήσεων που κυμαίνεται από 1% ώς 5% και επιπλέον 1% για το διασυνοριακό εμπόριο.