Ικανοποιημένο δηλώνει το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας, ύστερα από την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας να επιβάλει την τροποποίηση της διαφήμισης με το γνωστό σλόγκαν «χτύπα, χτύπα σαν άντρας».

Η επιτροπή, κατόπιν σχετικού αιτήματος της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, έκρινε ότι η φράση «χτύπα, χτύπα σαν άντρας», γνωστής εμπορικής αλυσίδας, προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και πρέπει να τροποποιηθεί εντός 2 ημερών σε όλα τα μέσα (δηλαδή μέχρι και αύριο Πέμπτη 21/4/2016). Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση μη πλήρους εφαρμογής της Απόφασης, το ΣΕΕ δύναται να προβεί στις προβλεπόμενες από τον Κανονισμό κυρώσεις.

Αν και όπως αναφέρεται, σύμφωνα με τον κανονισμό, η εταιρεία έχει δικαίωμα προσφυγής στη Δευτεροβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας, αυτό δεν μπορεί να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εφαρμογή της παρούσας.

 

Το ΚΕΘΙ, το οποίο ανακίνησε το θέμα με τη διαφήμιση θεωρώντας το συγκεκριμένο σύνθημα σεξιστικό και επικίνδυνο, με ανακοίνωσή του δηλώνει δικαιωμένο από αυτή την απόφαση και όπως τονίζει: «To καλό νέο της ημέρας δεν είναι ότι ζητείται πλέον και επίσημα η απαλοιφή μιας επίμαχης και δυνάμει επικίνδυνης φράσης από εμπορική διαφήμιση, αλλά το συμπέρασμα ότι ο μόνος αγώνας που δεν έφερε αποτέλεσμα ήταν εκείνος που δεν δόθηκε ποτέ».

 

Και καταλήγει στην ανακοίνωσή του: «Ελπίζουμε στο μέλλον να μην ξαναχρειαστεί να παρέμβουμε δημόσια για παρόμοιο θέμα και καλούμε τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας να εξαλείψουν από τους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους κάθε ρητορική που αναμοχλεύει αρνητικά στερεότυπα».