Ο Βρετανός Κρις Μικ πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους συνολικά μόλις έξι μη Σκανδιναβούς οδηγούς που έχουν καταφέρει να νικήσουν το Ράλι Φινλανδίας, έναν από τους πιο ιστορικούς αγώνες στην ιστορία του σπορ.

Σε ένα επεισοδιακό ράλι με πολλά ατυχήματα, ο Κρις Μικ με το DS3 WRC κέρδισε τον αγώνα. Ο Βρετανός, έχοντας τοποθετηθεί από την αρχή επικεφαλής, αντιμετωπίζοντας με σοβαρότητα την πίεση των δύο VW Polo RS WRC, έκανε αλάνθαστο αγώνα ειδικά στα δύο πιο σημαντικά και δύσκολα σκέλη του ράλι, αυτό της Παρασκευής και του Σαββάτου, ενώ στο τελευταίο της Κυριακής, η στρατηγική που εφάρμοσε ήταν για Όσκαρ.

 

Έχτισε μια διαφορά ασφαλείας από τους Λάτβαλα-Άντιλα με το VW Polo WRC, που του επέτρεψε να κάνει ένα πολύ προσεκτικό τελευταίο σκέλος, με αποτέλεσμα να πάρει τη νίκη μέσα στην έδρα ειδικά του Λάτβαλα που ήταν 2ος. Τρίτοι ήταν οι Μπριν-Μάρσαλ με το δεύτερο εργοστασιακό DS3 WRC, οι οποίοι έκαναν και αυτοί έναν πολύ καλό αγώνα, για να ακολουθήσουν τα δύο Hyundai i20 WRC με Νεβίλ-Γκιλσούλ και Πάντον-Κέναρντ. Όστμπεργκ-Φλόε, Μίκσλεσεν-Γιέγκερ ακλούθησαν στην κατάταξη, ενώ στην 8η θέση βρίσκεται ο νικητής του WRC2, Εσαπέκα Λάπι, με Skoda Fabia R5. Όσο για τον Οζιέ, ολοκλήρωσε 24ος ύστερα από την έξοδο της Παρασκευής που εκκίνησε και πάλι τον αγώνα κάνοντας χρήση του κανονισμού «rally 2», συμπληρώνοντας 6 μήνες χωρίς νίκη ο Γάλλος της VW Motorsport.

 

newego LARGE t 77761 318290 type13145

 

Στο Ράλι Φινλανδίας όμως δεν έλειψαν και τα σοβαρά ατυχήματα. Το πρώτο έγινε την Παρασκευή κατά τη διάρκεια της SS7 (Aanekoski – Valtra) με πρωταγωνιστή τον Yazeed Al Rajhi που έχασε τον έλεγχο του Ford Fiesta RS WRC, τούμπαρε και σύρθηκε για αρκετά μέτρα με την οροφή στο έδαφος.

Το δεύτερο ατύχημα συνέβη το Σάββατο και ήταν ακόμα πιο τρομακτικό. Πρωταγωνιστής αυτή τη φορά ήταν ο Lorenzo Bertelli. Στη φημισμένη ειδική Ouninpohja, την πιο εντυπωσιακή χωμάτινη ειδική του Πρωταθλήματος, στην οποία τα αγωνιστικά αναπτύσσουν ταχύτητες που φτάνουν μέχρι τα 200 km/h, ο Ιταλός έχασε τον έλεγχο του Ford Fiesta RS WRC, το αυτοκίνητο γλίστρησε σε χαντάκι, τούμπαρε και εν συνεχεία εκτινάχθηκε στον αέρα κάνοντας τουλάχιστον δύο περιστροφές μέχρι να προσγειωθεί στο έδαφος.

 

Επόμενος αγώνας, 18-21 Αυγούστου το ασφάλτινο Ράλι Γερμανίας.

 

{source}
<iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/ENXnn7Ib_Zk» frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>
{/source}