Δραματική εξέλιξη για ακόμη μια φορά στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας. Πέρυσι είχαμε την απρόσμενη νίκη του Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ φέτος το οδηγικό δίδυμο της Red Bull (Ρικιάρντο-Φερστάπεν) έκανε το 1-2, με μεγάλο νικητή τον Αυστραλό.

O Ντάνιελ Ρικιάρντο με Red Bull πήρε μια δραματική νίκη στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας, αφού ο Λιούις Χάμιλτον είδε την υβριδική μηχανή του να τον εγκαταλείπει 15 γύρους πριν από το τέλος και ενώ προηγούνταν με διαφορά άνω των 20 δευτερολέπτων. Η νίκη αυτή συνοδεύτηκε με το 1-2 της Red Bull για πρώτη φορά μετά το 2013, με τον Μαξ Φερστάπεν να καταλαμβάνει τη 2η θέση. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος -παρά την ποινή των δέκα δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε στον τελικό του χρόνο, γιατί οι αγωνοδίκες έκριναν ότι αυτός προκάλεσε τη σύγκρουση με τον Ραϊκόνεν- κράτησε την 3η θέση.

 

Ο αγώνας από την αρχή έδειξε ότι θα ήταν δραματικός, καθώς με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος είχε και την pole position, και ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) ξεκίνησαν πολύ καλά, με το Γερμανό οδηγό να έχει επαφή με τη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν, με αποτέλεσμα η SF16-H να χτυπήσει τη Mercedes του Νίκο Ρόσμπεργκ. Το αποτέλεσμα ήταν ο οδηγός της Mercedes να έχει τετ α κε και ο Φέτελ να εγκαταλείψει τον αγώνα με σπασμένη εμπρός αριστερή ανάρτηση.

 

mal16 start crash a640

 

Οι γύροι περνούσαν, ο Ρόσμπεργκ ανέβαινε σταθερά στην κατάταξη και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο πίεζε τον Χάμιλτον για την 1η θέση. Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής όμως δεν αγχώθηκε, πίεσε την W07 και έκανε μία σημαντική διαφορά, η οποία έφτασε και τα 23 δευτερόλεπτα, ενώ στην 3η θέση βρισκόταν ο Φερστάπεν, με τον Ρόσμπεργκ να έχει εξασφαλίσει την 4η θέση, καθώς πέρασε με μία απαιτητική κίνηση τον Κίμι Ραϊκόνεν. Οι δύο οδηγοί της Red Bull είχαν τη δική τους μάχη, με τον Ρικιάρντο να διατηρεί τη θέση του, αντέχοντας την ασφυκτική πίεση του νεαρού Ολλανδού, ενώ στον 42ο γύρο είχαμε το δράμα του Χάμιλτον. Ο κινητήρας του μονοθεσίου του επίδοξου πρωταθλητή τυλίχθηκε στις φλόγες, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει τον αγώνα.

 

Μετά το τέλος της διαδικασίας του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, οι δύο Red Bull RB12 είχαν την πρωτοπορία του αγώνα, ενώ ο Ρόσμπεργκ λάμβανε ποινή 10 δευτερολέπτων για την επαφή με τον Ραϊκόνεν, που όμως δεν άλλαξε την τελική κατάταξη.

 

Επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι το Γκραν Πρι Ιαπωνίας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.