Όπως είχε ενημερώσει την Κυριακή το Εnetpress.gr, η Verizon Communications Inc εξαγόρασε προς 4,83 δισεκατομμύρια δολάρια τη Yahoo, δίνοντας ένα τέλος στην αβεβαιότητα που επικρατούσε το τελευταίο διάστημα για το μέλλον της εταιρείας. Αν και η αξία της Yahoo πριν από μερικά χρόνια ξεπερνούσε τα 125 δισεκατομμύρια δολάρια, παρ’ όλα αυτά το ποσόν της εξαγοράς είναι εντυπωσιακό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού ειδησεογραφικού δικτύου BBC, η Verizon σκοπεύει να συγχωνεύσει τη Yahoo με την AOL, την οποία είχε εξαγοράσει επίσης, το περασμένο έτος, προς 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η κίνηση αυτή αναμένεται να βοηθήσει την αμερικανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών να ανταγωνιστεί σθεναρά την Google και το Facebook, που κυριαρχούν στον τομέα των ψηφιακών διαφημίσεων.

Κάτι τέτοιο η Yahoo δεν θα μπορούσε ποτέ να το κάνει μόνη της, καθώς δεν έχει επαρκείς πληροφορίες για τους περίπου 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες της ώστε να στοχεύσει και να εξατομικεύσει τις διαφημίσεις με τον τρόπο που κάνουν οι Google και Facebook.

Η συμφωνία ολοκληρώθηκε έπειτα από διαπραγματεύσεις 4 μηνών και είχε τραβήξει την προσοχή πολλών άλλων εταιρειών που έδειξαν ενδιαφέρον για την εξαγορά της Yahoo, όπως ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος AT&T και η εφημερίδα «Daily Mail».

Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC, πολλοί είναι αυτοί που εικάζουν ότι το μέλλον της Μαρίσα Μάγιερ ως διευθυντικού στελέχους της Yahoo τελειώνει με αυτή τη συμφωνία. Σύμφωνα με αναφορές, η Μάγιερ φέρεται ότι έλαβε αποζημίωση απόλυσης ύψους 55 εκατομμυρίων δολαρίων, ωστόσο η ίδια δηλώνει ότι σκοπεύει να παραμείνει στην εταιρεία, την οποία, σε email όπου ανακοίνωνε την εξαγορά της Yahoo, χαρακτήρισε «τη μεγάλη της αγάπη».

Το μέλλον είναι αυτό που θα δείξει πώς σκοπεύει η Verizon να εκμεταλλευτεί την άλλοτε κολοσσιαία εταιρεία. Υπάρχει περίπτωση να διατηρήσει το ευρέως αναγνωρίσιμο λογότυπο της Yahoo ή να το εξαλείψει τελείως και τελικά να καταλήξει σαν μια πικρή ανάμνηση; Οι απαντήσεις λογικά θα γίνουν γνωστές μέσα στους επόμενους μήνες.