Mπορεί η Ferrari να πανηγύρισε ένα ιστορικό 1-2 στο Grand Prix Μονακό, “κατακτώντας” το για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια, ωστόσο μετά το πέρας του αγώνα έμεινε γλυκόπικρη γεύση.

Κι αυτό διότι έγινε λόγος για στρατηγική από πλευράς της Scuderia που είχε στόχο να ευνοήσει τον Φέτελ έναντι του pole man και πρωτοπόρου του αγώνα μέχρι τα pit stop, Ραϊκ΄όνεν.

Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari, που πλέον απολαμβάνει προβάδισμα 25 πόντων στη βαθμολογία των οδηγών, τόνισε πως δεν υπήρχαν team orders. Όμως το πρόσωπο και οι αντιδράσεις του teammate του μαρτυρούσαν δυσαρέσκεια.

Φυσικά οι συνάδελφοι στη μεικτή ζώνη του Πριγκιπάτου δεν έχασαν την ευκαιρία να ρωτήσουν σχετικά τον Χάμιλτον – τον μεγάλο δηλαδή αντίπαλο της Ferrari.

“Είναι ξεκάθαρο για μένα πως η Ferrari έχει επιλέξει τον Νο1 οδηγό της, άρα θα κάνουν ό,τι μπορούν ώστε ο Σεμπαστιάν να παίρνει τα μέγιστα κάθε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Μέσω στρατηγικής, είναι δύσκολο το μονοθέσιο που προηγείται να βρεθεί πίσω από εκείνο που ακολουθεί. Εκτός αν αποφασίσει μέσω αυτής η ομάδα να ευνοήσει έναν συγκεκριμένο οδηγό. Άρα για μένα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα”, είπε ο Βρετανός.

Βέβαια και στη δική του ομάδα, τα πράγματα δεν διαφέρουν και τόσο. Ο
Μπότας έκανε δις στην άκρη για να περάσει ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο Μπαχρέιν ενώ στην Ισπανία ουσιαστικά “θυσίασε” τον δικό του αγώνα για να βρεθεί σε θέση να καθυστερήσει τον Φέτελ.

Κάπου εδώ πρέπει να τονίσουμε πως οι team orders επιτρέπονται βάσει κανονισμών. Άρα αντί να δημιουργούν λάθος εντυπώσεις και δυσαρέσκεια, θα ήταν προτιμότερο οι ομάδες να καθιστούσαν σαφή τη στρατηγική τους σε ό,τι αφορά στους Νο1 και Νο2 οδηγούς.