Αν ζούσε ο αείμνηστος καθηγητής του Ε.Μ.Π. Χαράλαμπος Μπούρας θα πήγαινε μεθαύριο στο ΚΑΣ, του οποίου ήταν σχεδόν ισόβιο μέλος, θα σηκωνόταν και θα έλεγε, στα μέλη του συμβουλίου,  αφού δώσατε το Ηρώδειο στο Σάκη Ρουβά, γιατί σας εκπλήσσει που διαφημίζει τώρα ένα αυτοκίνητο έξω από την είσοδο του μνημείου;
Βέβαια, ο Ρουβάς δεν είναι πλέον ο ίδιος με εκείνο τον νεαρό  που τον κυνηγούσαν για μια σειρά σαχλοτράγουδα τα κοριτσόπουλα. Και στο Ηρώδειο φέτος εμφανίστηκε με την διεθνούς φήμης σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου ερμηνεύοντας κλασσικές επιτυχίες από το διεθνές και το ελληνικό ρεπερτόριο, από το Μίκη Θεοδωράκη έως στον Luccio Dalla.
Το γεγονός όμως ότι είχε το θράσος  να πάει να φωτογραφηθεί με ένα αυτοκίνητο πάνω στο λιθόστρωτο του Ηρωδείου σε απόσταση αναπνοής από την πύλη του ρωμαϊκού Ωδείου, δείχνει πόσο μικρή σχέση έχει αυτός ο άνθρωπος με την πολιτιστική κληρονομιά αυτού του τόπου. 
Συνεπώς, δικαίως οι πιo παλαιοί και καθόλα σεβαστοί δάσκαλοι της Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Αρχιτεκτονικής των αρχαίων και βυζαντινών χρόνων, αρνούνταν πεισματικά την χορήγηση αδείας χρήσης των μνημείων σε λαϊκούς ή ποπ τραγουδιστές που κατά τεκμήριο προσέλκυαν πλήθος ανθρώπων. 
Γιατί, προτεραιότητά τους ήταν ο σεβασμός και η προστασία των μνημείων από την κακή χρήση, ιδίως αυτών που βρίσκονταν σε πολύχρονα προγράμματα αναστήλωσης και συντήρησης, όπως ήταν επί δεκαετίες το Ηρώδειο και η Επίδαυρος. Οι καιροί άλλαξαν, τα μέλη του ΚΑΣ έβαλαν όπως φαίνεται πολύ νερό στο κρασί τους και ιδού τα αποτελέσματα..
Το Υπουργείο Πολιτισμού πάντως διαβεβαιώνει τα πλήθη που έφριξαν βλέποντας  τη φωτογραφία του αεράτου Ρουβά με τα γυρισμένα μπατζάκι να ποζάρει με ένα αυτοκίνητο έξω από το Ηρώδειο ότι  “η διαφήμιση της Mercedes με τον κ. Σ. Ρουβά δεν έτυχε σχετικής αδειοδότησης.Ως εκ τούτου, η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλεως Αθηνών θα εφαρμόσει τις προβλεπόμενες από το Ν. 3028/2002 διατάξεις”.