Δεν περιμέναμε αλλαγές στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού γιατί πολλά προγράμματα βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν θα μπορούσε τώρα να ανακοπεί η πορεία τους. Η έκπληξη όμως ήρθε με την αναβάθμιση του Σύγχρονου Πολιτισμού σε Υφυπουργείο από Γενική Γραμματεία που ήταν έως σήμερα.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το Υπουργείο Πολιτισμού ήταν κατά βάση αρχαιολογικό λόγω της σημασίας που έχει στη χώρα μας η πολιτιστική κληρονομιά. Διαθέταμε όμως πάντα και σπουδαίο σύγχρονο πολιτισμό, δύο Νόμπελ ποίησης έχουμε (Σεφέρης, Ελύτης) κι άλλους σπουδαίους ποιητές (Ρίτσος, Βρεττάκος, Λειβαδίτης, Καρούζος, Σαχτούρης), μουσικούς (Θεοδωράκης, Χατζιδάκις) και διεθνείς εικαστικούς καλλιτέχνες (Κουνέλλης, Τάκις, Χρύσα, Λουκάς Σαμαράς), και πλήθος άλλων που εργάζονται σήμερα και διαπρέπουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Κι όμως το αρμόδιο Υπουργείο έκανε πώς δεν έβλεπε την δυναμική παραγωγή των σύγχρονων δημιουργών και εξαντλείτο το ενδιαφέρον του σε κάποιες βραβεύσεις και ετήσιες επιχορηγήσεις θεάτρου, χορού, κινηματογράφου, μουσικών σχημάτων κλπ. Όφειλε να αναβαθμίσει το ρόλο του Σύγχρονου Πολιτισμού που δεν κατάφερε ποτέ να αντλήσει ικανοποιητική χρηματοδότηση από τα κοινοτικά κονδύλια. Η αναβάθμιση αυτή πιστώνεται στα θετικά της Κυβέρνησης Μητσοτάκη και μπράβο της.

Αλλά με ποια λογική αναβάθμισε σε αυτή τη σημαντική θέση ένα άτομο που ενάμιση χρόνο τώρα δεν ξέρει πού πατάει και πού βρίσκεται; Ποιος εισηγήθηκε στον Πρωθυπουργό ότι ο γ.γ. Σύγχρονου Πολιτισμού Ν. Γιατρομανωλάκης που αγνοεί παντελώς πως λειτουργεί η δημόσια διοίκηση, τα ΕΣΠΑ, και όλα όσα σχετίζονται με οικονομικά και διαχειριστικά προγράμματα, είναι σε θέση να φέρει εις πέρας αυτό το έργο;

Ποια είναι τα επιτεύγματα του προσώπου αυτού στον ενάμιση χρόνο διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας; Η επιλογή του δείχνει άγνοια από την Κυβέρνηση του σοβαρού ρόλου που πρέπει να διαδραματίσει ο σύγχρονος πολιτισμός μέσα στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού. Κι ίσως αυτό ακριβώς να αποτελέσει κακό παράδειγμα στο μέλλον για τη διατήρηση αυτού του Υφυπουργείου.