Γράφει ο Νεκτάριος Φανουργιάκης

Ο Αλέξης, ο Δημήτρης και ο Μιχάλης είναι μια παρέα από τρία αδέρφια από τον Βόλο που έχουν ένα gaming κανάλι στο Youtube, το TechItSerious, με 25 χιλιάδες συνδρομητές.

Στο κανάλι τους θα βρεις βίντεο σχετικά με gaming τεχνολογία, αλλά και unboxing και χιουμοριστικά vlogs της καθημερινότητάς τους. Ας τους γνωρίσουμε καλύτερα…

 

– Πότε ξεκινήσατε το κανάλι και από πού βγήκε το όνομα του καναλιού σας;

«Το κανάλι δραστηριοποιείται στο Youtube από τον Μάρτιο του 2014. Το όνομα TechItSerious ήταν μια ιδέα του Δημήτρη, λογοπαίγνιο του “take it serious” (το παίρνω στα σοβαρά), προσαρμοσμένο στην τεχνολογία. Στην ουσία θέλαμε να φαίνεται ότι είμαστε τεχνολογικό κανάλι, διαφορετικό όμως από τα υπόλοιπα στο θέμα της… σοβαρότητας!»

 

– Το κανάλι σας έφτασε στους 25 χιλιάδες subscribers, περιμένατε τέτοια ανταπόκριση;

«Σε καμία περίπτωση. Μάλιστα στο πρώτο vlog που είχαμε κάνει για τους 50 subscribers, αναφέραμε χαριτολογώντας… «άντε και στους 50.000 τώρα!», θεωρώντας αυτό το νούμερο ως κάτι άπιαστο. Το τελευταίο 6μηνο έχουν έρθει 15.000 νέοι subscribers, οπότε βλέπουμε ότι τελικά τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Φυσικά αυτή η ανταπόκριση μας γεμίζει ενέργεια και κουράγιο να συνεχίσουμε».

 

url 2

 

– Το κανάλι σας είναι οικογενειακή κατάσταση. Πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι να κάνεις βίντεο μαζί με τα αδέρφια σου;

«Για όσους δεν γνωρίζουν, τα κύρια μέλη του καναλιού είμαστε ο Αλέξης, ο Δημήτρης και ο Μιχάλης, τρία αδέρφια από τον Βόλο. Θα έλεγα ότι αυτό είναι εύκολο και δύσκολο ταυτόχρονα. Εύκολο από την άποψη ότι, καλώς ή κακώς, στο ίδιο σπίτι ζούμε, οπότε θα τύχουν φορές που θα είμαστε στον ίδιο χώρο για να γυρίσουμε ένα βιντεάκι. Δύσκολο είναι από την άποψη ότι πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο για μια διαφωνία, είτε για την επιλογή του παιχνιδιού είτε για το βίντεο που θα ανέβει είτε για την ώρα που συμφωνήσαμε να γυρίσουμε το βίντεο είτε γιατί το PC μπορεί να είναι απασχολημένο εκείνη την ώρα είτε γιατί κάποιος θα πρέπει να φύγει για δουλειές ή για βόλτα και να χρειαστεί να ακυρώσουμε το γύρισμα. Ως αδέρφια που είμαστε, πολύ συχνά θα τύχουν περιπτώσεις που θα τσακωθούμε, μπορεί και να βριστούμε, αλλά πάντα στο τέλος θα γελάσουμε. Είναι κάτι που βγαίνει και στα βίντεό μας, γιατί στην ουσία είναι αυτό που μας βγαίνει, δεν κάνουμε κάτι διαφορετικό και ο κόσμος φαίνεται να το αγαπάει αυτό».

 

– Τι παιχνίδια θα δούμε στο κανάλι σας στο άμεσο μέλλον;

«Σαφώς και θα ακολουθήσουν οι νέες σειρές του FIFA και του PES. Μάλιστα για το FIFA 17, έχουμε στα άμεσα σχέδιά μας μια πολύ δυνατή αποκλειστικότητα. Όσον αφορά σειρές που αγαπήθηκαν από το κοινό, όπως το Outlast, το Dirt Rally, το GTA V και το Euro Truck Simulator 2, θα συνεχιστούν κανονικά. Από κει και πέρα, θα δούμε στο μέλλον ποιες θα είναι οι νέες σειρές που θα εισαχθούν στο κανάλι. Βλέποντας και πράττοντας».

 

– Εκτός από τα gaming videos που έχετε στο κανάλι, έχετε και vlogs. Πόσο χρόνο χρειάζεται και τι προετοιμασία θέλει;

«Ανάλογα πάντα το βίντεο. Μπορεί να έχουμε σχεδιάσει το πώς θα γυρίσουμε ένα βίντεο και να έχουμε ένα σχετικό πλάνο, που από τη σκέψη μέχρι την υλοποίηση θα μας πάρει ώρα. Έχει τύχει όμως και να πούμε «άντε πάρε την καμερούλα να πάμε στο γήπεδο μήπως βγάλουμε και κανένα βιντεάκι για την πλάκα!». Τέτοια βίντεο λοιπόν που βγάλαμε για την πλάκα, έχουν ξεπεράσει και τις 70.000 προβολές. Φυσικά, ο χρόνος που απαιτείται για το μοντάζ των vlogs είναι συνήθως μεγαλύτερος σε σχέση με άλλα βίντεο. Είναι κάτι που μπορεί να πάρει ακόμα και αρκετές ώρες μέσα στη μέρα».

 

– Η Νίκη Βόλου είναι παντού στο κανάλι σας. Η ομάδα πριν από λίγα χρόνια ανέβηκε στην Α΄ Εθνική, αλλά το όνειρο δεν κράτησε πολύ και υποβιβάστηκε. Σε τι κατάσταση βρίσκεται η ομάδα φέτος;

«Η άνοδος στην Α΄ Εθνική ήταν ένα όνειρο πολλών που εμείς είχαμε την τύχη να το ζήσουμε πολύ μικροί. Ένα όνειρο που δεν κράτησε πολύ κι αποδείχτηκε εφιάλτης… Η ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ όμως είναι εκεί και συνεχίζει, μακριά από τα «σαλόνια» προς το παρόν, αλλά εκεί… στο γήπεδο, στη θρυλική μας «Κλούβα», να μας ζεσταίνει τις Κυριακές, να μας κάνει να τρελαινόμαστε, να βρίζουμε, να φωνάζουμε, να γελάμε, να κλαίμε άλλοτε από χαρά, άλλοτε από συγκίνηση κι άλλοτε από στεναχώρια. Έτσι είναι όμως οι ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ… Φαίνονται από τον κόσμο που τις ακολουθεί σε οποιαδήποτε κατηγορία, φαίνονται από τις γιαγιάδες και τους παππούδες που ρωτούν κάθε Κυριακή για το τι αποτέλεσμα έφερε, φαίνεται από τα 2.000 ενεργά δελτία αθλητών κι αθλητριών σε όλα τα αθλήματα που την κατατάσσει στην πρώτη θέση των επαρχιακών σωματείων…

 

{source}
<iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/oLwCUYvOegE» frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>
{/source}

 

Φέτος, στη Γ’ Εθνική, γίνεται μια νέα προσπάθεια με αρχικό στόχο την ανακατασκευή του γηπέδου «Παντελής Μαγουλάς» και σε ό,τι αφορά τα αγωνιστικά, το πλάνο είναι να δημιουργηθεί μια νεανική αλλά ανταγωνιστική ομάδα με παιδιά που ανδρώθηκαν ποδοσφαιρικά στη Μαγνησία. Παρόμοια προσπάθεια γίνεται και στο μπάσκετ (στη διοίκηση του τμήματος μπάσκετ είναι ο Μιχάλης, στη θέση του υπευθύνου επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων), όπου η ομάδα θα «κατέβει» με νεανικό σχήμα, με παίκτες το 90% των οποίων ξεκίνησαν το μπάσκετ στις ακαδημίες της Νίκης Βόλου και με στόχο να πρωταγωνιστήσει -κι αν το καταφέρει να επανέλθει στις εθνικές κατηγορίες. Χαιρόμαστε που αυτά τα 2 χρόνια λειτουργίας του καναλιού καταφέραμε να κάνουμε πολλούς ανθρώπους κοινωνούς της μεγάλης μας αυτής αγάπης, να τους φέρουμε κοντά στη Νίκη και να κάνουμε πολλούς από αυτούς να τη συμπαθήσουν και να την αγαπήσουν όσο εμείς… Εμείς θα είμαστε πάντα εκεί, δίπλα στη Νίκη Βόλου, στη Νίκη της καρδιάς μας».

 

– Τι ακριβώς είναι η TechItSerious Productions;

«Η TechItSerious Productions είναι μια νέα προσπάθεια που ξεκινήσαμε, καθαρά επαγγελματική και ξεχωριστή σε σχέση με το γνωστό Youtube gaming κανάλι TechItSerious. Χρησιμοποιώντας επαγγελματικό εξοπλισμό και τις γνώσεις που έχουμε αποκομίσει με τα χρόνια, αναλαμβάνουμε υπηρεσίες βιντεοσκόπησης και (διαδικτυακής κυρίως) προώθησης. Για παράδειγμα, μπορούμε ασχοληθούμε με την κάλυψη κάποιου event, τη δημιουργία διαφημιστικού βίντεο με μοντάζ για κάποιο μαγαζί/εταιρεία/προϊόν και τη διαδικτυακή προώθησή του, την εγγραφή ενός ραδιοφωνικού σποτ, τη δημιουργία και υποστήριξη σελίδων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης/Youtube, την κάλυψη αναγκών σε υπηρεσίες SEO, και πολλά άλλα. Ελπίζουμε να συνεχίσει να έχει απήχηση και να εξελιχθεί όσο το δυνατόν καλύτερα».

 

– Τι όνειρα και στόχους έχετε για το μέλλον του καναλιού σας;

«Σίγουρα τα νούμερα είναι ένας δείκτης επιτυχίας, αλλά δεν θα θέλαμε να σταθούμε εκεί. Όνειρό μας είναι να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε, είτε είναι το unboxing και η παρουσίαση μιας συσκευής είτε είναι ένα gaming βίντεο στο FIFA είτε είναι κάποιο vlog… αυθόρμητα και κάφρικα, χωρίς να χαθεί το ύφος μας. Εφόσον αυτό αρέσει στον κόσμο, θα συνεχίσουμε να το υποστηρίζουμε όσο μπορούμε, είτε με καλύτερο εξοπλισμό είτε με περισσότερα και καλύτερα βίντεο, ως αντάλλαγμα στην αγάπη και τη στήριξη που μας δίνει το τρελό κοινό μας!»

 

{source}
<iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/itlOWoPCqvU» frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>
{/source}