Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) δημοσιοποίησε τις κινήσεις που κάνει, ώστε ο εθνικός μας αγώνας να επιστρέψει στο καλεντάρι του WRC.

Aυτό που πριν από μερικά χρόνια φαινόταν όνειρο ανεκπλήρωτο, φαίνεται πως συγκεντρώνει κάτι παραπάνω από πολλές πιθανότητες να πραγματοποιηθεί. Ο λόγος, για τον εθνικό μας αγώνα, το Ράλι «Ακρόπολις».

 

Το Ράλι «Ακρόπολις», ένα από τα πιο ιστορικά ράλι του κόσμου, έμεινε έξω τα τελευταία χρόνια από το καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ύστερα από άστοχες κινήσεις της ομοσπονδίας. Πλέον όμως, μετά την ηχηρή σφαλιάρα, οι υπεύθυνοι αποφάσισαν να πράξουν τα δέοντα έτσι ώστε ο «εθνικός μας αγώνας» να επανέλθει εκεί που θέλει όλος ο κόσμος. Στην κορυφή του WRC!

 

Μπορεί ως χώρα να είμαστε χρεοκοπημένοι, μπορεί «οι έξω» να συμπεριφέρονται στους αιρετούς πρωθυπουργούς μας σαν κλητήρες, μπορεί ένα σημαντικό μερίδιο Ελλήνων να ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας, μπορεί τα νούμερα να μη βγαίνουν ούτε με τις πλαστικές λογιστικές, μπορεί οι τράπεζές μας να λειτουργούν πια σαν μπακάλικα, αλλά όταν θέλουμε μπορούμε να κάνουμε κάτι. Έπειτα από τρεις επιτυχημένες διοργανώσεις του Ράλι «Ακρόπολις» στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος (ERC), με τελευταία έχοντας ως έδρα τη Λαμία, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος κατέθεσε στην Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIA) πρόταση για την ένταξή του στο WRC από το 2017. Η ΟΜΑΕ προχώρησε σε αυτή την ενέργεια με τη συμπαράσταση τόσο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας όσο και του Δήμου Λαμιέων, που φέτος αποτέλεσαν συνδιοργανωτές του ERC-Ράλι «Ακρόπολις».

 

Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, «σύμφωνα με το κατατεθειμένο πλάνο, ο αγώνας θα είναι τετραήμερος, η διαδρομή του θα περιλαμβάνει και πάλι ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας, αλλά τα πάντα θα ξεκινήσουν από την Αθήνα, και ειδικότερα από το Ολυμπιακό Στάδιο, όπου, όπως και πριν από μία δεκαετία, θα φιλοξενηθεί μια υπερειδική διαδρομή, ανάλογη του μεγέθους του θεσμού και της ιστορίας του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση, γεγονός είναι ότι τόσο η αλλαγή των τεχνικών κανονισμών, που θα «φέρει” αυτοκίνητα νέων προδιαγραφών το 2017 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όσο και η πλήρης εργοστασιακή εμπλοκή ακόμα δύο ομάδων (Citroen Racing και Toyota Gazoo Racing) δίνουν νέα πνοή στο θεσμό. Όχι τυχαία, επομένως, σύμφωνα με πληροφορίες, περισσότερες από δέκα χώρες έχουν ζητήσει την ένταξή τους στο ημερολόγιο, με τη Διεθνή Ομοσπονδία να αναμένεται να έχει καταλήξει σχετικά στα τέλη Οκτωβρίου».

 

Πλέον η Ελλάδα και το Ράλι «Ακρόπολις» πιθανόν να επανέλθουν στο WRC, και αυτό γιατί είναι απαίτηση της κοινής γνώμης και των ομάδων. Φυσικά ο εθνικός μας αγώνας δεν μπορεί συγκριθεί με αγώνες που είναι στο καλεντάρι, όπως τύπου Πολωνίας και Γερμανίας, που είναι απολύτως αδιάφορες, άνοστες, άσχετες διοργανώσεις και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλι να μην έχει έστω και αυτό το σύγχρονο «Ακρόπολις», που για κάποιους γηγενείς είναι μια χόρτα δίχως λάδι σε σύγκριση με τα παλιά. Τα παλιά όμως ανήκουν στο παρελθόν. Στο παρελθόν που θυμόμαστε, όσοι το θυμόμαστε, με νοσταλγία.

 

Το παρόν όμως ορίζει το μέλλον και όλα δείχνουν ότι το συγκεκριμένο παρόν μπορεί να μας δώσει μια στάλα αισιοδοξίας. Είπαμε, είναι και θέμα εγωισμού. Ανθρώπινου, πολιτισμένου, ελληνικού εγωισμού. Που γεννά σεβασμό και όχι αρρώστια.