Η Citroen αποκάλυψε το νέο, υπό εξέλιξη, αγωνιστικό της «όπλο» για το 2017 εν ώρα δράσης!

Η γαλλική εταιρεία αποφάσισε να μείνει εκτός πρωταθλήματος φέτος, ούτως ώστε να αφοσιωθεί στην εξέλιξη του νέου αγωνιστικού και να επιστρέψει δριμύτερη το 2017, οπότε και θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί που θα αλλάξουν άρδην την εικόνα των WRCars.

 

Η γαλλική εταιρεία βρέθηκε στις σκληροτράχηλες διαδρομές του Château de Lastours και του Fontjoncouse για τις πρώτες δοκιμές του νέου της αγωνιστικού. Είχε προηγηθεί στις 9 Απριλίου το shakedown, το οποίο έγινε από τον Alexandre Bengué στη μικρή πίστα που διαθέτει η Citroen στις εγκαταστάσεις στο Satory. Τις δοκιμές πραγματοποίησε ο Κρις Μακιέ, που δήλωσε ενθουσιασμένος.

 

«Επιστρέφουμε στο πνεύμα του Group B, με πιο επιθετικά σε σχεδίαση αυτοκίνητα, αλλά και με σαφώς πιο προηγμένη τεχνολογία από εκείνη την εποχή. Έχοντας οδηγήσει ένα – δύο αγωνιστικά του Group B, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει σύγκριση. Οι δυνατότητες του νέου μας αγωνιστικού είναι απίστευτες!», σχολίασε ο 36χρονος Βρετανός.

 

Το αγωνιστικό προδιαγραφών 2017 βασίζεται στη νέα γενιά του C3 που θα παρουσιαστεί πιθανότατα στο Σαλόνι του Παρισιού τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Το πρωτότυπο των δοκιμών ήταν καμουφλαρισμένο και έφερε στη γρίλια του εμπρόσθιου προφυλακτήρα το σήμα «#TEST 1».

 

Από εξωτερικής άποψης η νέα γενιά των WRCars θα είναι σαφώς πιο εντυπωσιακή σε σχέση με αυτά που πρωταγωνιστούν τώρα στις ειδικές των Ράλι. Με περισσότερες ελευθερίες στην αεροδυναμική, με αμάξωμα κατά 55mm πιο φαρδύ, με μεγαλύτερες πίσω αεροτομές, με διαχύτη και μεγαλύτερους προφυλακτήρες, θα θυμίζουν αρκετά τα θηρία του θρυλικού Group B. Η επέμβαση που έχει γίνει στο turbo του 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα έχει αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης στους 380 ίππους.

 

Τα νέα αγωνιστικά θα είναι κατά 25 κιλά ελαφρύτερα, ενώ θα διαθέτουν κεντρικό διαφορικό που θα αναλαμβάνει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, ανάλογα με την περιστροφική ταχύτητα των τροχών, γεγονός που υπόσχεται ακόμα καλύτερα επίπεδα πρόσφυσης.

 

Πέρα από τη Citroen, η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει να δοκιμάζει κάποια εξαρτήματα που προορίζονται για το νέο της αγωνιστικό στο υπάρχον Polo R WRC, ενώ σε διαδικασία δοκιμών εξέλιξης βρίσκονται και οι Hyundai, Ford αλλά και η Toyota, που θα επιστρέψει από του χρόνου σε φουλ ρυθμούς.

 

{source}
<iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/r_n3ZRgT07c» frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>
{/source}