Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας έκανε στροφή 180 μοιρών και βαδίζει το δρόμο των επενδύσεων, δηλώνει περιχαρής πως η ελληνική επιχειρηματικότητα αποτελεί το κλειδί για την ανάπτυξη της χώρας.

Πέρα από τα εμπόδια που προέκυψαν στο Ελληνικό, στη Κέρκυρα ή στη Χαλκιδική, ο Γιώργος Σταθάκης τον περασμένο Μάρτιο είχε παρουσιάσει ένα ογκώδη φάκελο με 42 έργα ύψους 5,6 δισ. ευρώ και τα προωθούσε για να ενταχθούν στο περιβόητο πακέτο Γιουνκέρ.

Απαραίτητος όρος για την ένταξη αποτελεί η συμμετοχή ιδιωτών δηλαδή η λεγόμενη Σύμπραξη Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) για να εγκριθεί και η ανάλογη χρηματοδότηση.

Το ενδιαφέρον αποδείχθηκε πενιχρό γιατί δεν προέκυπταν σεβαστά κέρδη από business plan όπως η Σιδηροδρομική Εγνατία, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, υποδομή της Σούδας για κρουαζιερόπλοια.

Επίσης οι 11 μονάδες αφαλάτωσης σε νησιά και οι 22 βιολογικοί καθαρισμοί μαζί με την αναβάθμιση των λιμανιών του Ηρακλείου και της Ρόδου.

Όλα αυτά που είναι έργα υποδομών μαζί με τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ,έμειναν έξω και παρέμεινε η αναμόρφωση των 14 αεροδρομίων της εταιρείας Fraport!

Βέβαια έχουμε βάλει και μεις τα χεράκια μας και οι ιδιώτες φοβούνται να έρθουν όπως στην περίπτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Πέρα από την πανηγυρική ατμόσφαιρα για την Μπριζίτ και τον Εμανουέλ, ας δούμε και την ουσία, να αλλάξουμε ρότα, να απλοποιήσουμε διαδικασίες και φορολογία για να προσέλθουν οι καλοδεχούμενοι όμιλοι που φέρνει μαζί του ο Γάλλος πρόεδρος.