Το Facebook κάνει κάποιες κινήσεις που φαίνεται να το φέρνουν στα «χωράφια» του LinkedIn, καθώς το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης προσθέτει κάποιες νέες επιλογές οι οποίες επιτρέπουν σε σελίδες επιχειρήσεων να προβάλλουν και να προωθούν «ανοίγματα» για δουλειές.

Σύμφωνα με το TechCrunch, το νέο χαρακτηριστικό «Jobs», θα μπορούσε να παρέχει σε εταιρείες έναν άλλον τρόπο να φέρνουν κίνηση στη σελίδα τους στο Facebook, πέρα από μάρκετινγκ των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στο News Feed του Facebook, ενώ παράλληλα πληρώνουν το κοινωνικό δίκτυο για να προβληθεί το άνοιγμα σε περισσότερους υποψηφίους.

Το Facebook επιβεβαίωσε πως πειραματίζεται με μια σειρά τέτοιων χαρακτηριστικών αφού ερωτήθηκε σχετικά από το TechCrunch, το οποίο αντιλήφθηκε ένα σχετικό tab στη σελίδα του. «Βάσει συμπεριφοράς που έχουμε δει στο Facebook, όπου πολλές μικρές επιχειρήσεις ποστάρουν για τα ανοίγματα για δουλειές τους στη σελίδα τους, πραγματοποιούμε μια δοκιμή για διαχειριστές σελίδων για τη δημιουργία αναρτήσεων για δουλειές και τη λήψη αιτήσεων από υποψηφίους» δήλωσε εκπρόσωπος του Facebook.

Το νέο χαρακτηριστικό του Facebook θα συμπληρώνει από το προφίλ του εκάστοτε υποψηφίου κάποια από τα απαραίτητα πεδία της φόρμας που θα κληθεί να υποβάλλει το ενδιαφερόμενο μέλος του Facebook, όπως το ονοματεπώνυμο, η εργασία ή η εκπαίδευσή του, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει στο προφίλ του.

Οι επιχειρήσεις που θα αναρτούν αγγελίες για εργασία θα μπορούν να προδιαγράψουν το προφίλ των κατάλληλων υποψηφίων περιορίζοντας την αναζήτηση σε όσους έχουν τα κατάλληλα προσόντα σύμφωνα πάντα με όσα έχουν αναρτήσει οι ίδιοι και να πληρώσουν για να προσεγγίσουν περισσότερους υποψήφιους.