Μετά από μία ακόμα αποτυχημένη προσπάθεια κατάκτησης του τίτλου στη Formula 1, η Scuderia ήταν εδώ και μήνες καζάνι που έβραζε και τελικά ο Ιταλός είναι αυτός που πληρώνει το μάρμαρο!

Σύμφωνα με τη Gazzetta dello Sport ο πρόεδρος της Ferrari Τζον Έλκαν έχει επιλέξει να προβιβάσει στο ρόλο του επικεφαλής της ομάδας τον μέχρι πρότινος τεχνικό διευθυντή, Ματία Μπίνοτο.

Αξίζει να σημειωθεί πως πριν τις γιορτές είχε διαρρεύσει πως υπήρχαν αρκετές στιγμές έντασης ανάμεσα στους δύο άνδρες, με τον Arrivabene να το διαψεύδει.

Ο 61χρονος από τη Μπρέσια ανέλαβε τα ηνία της Scuderia στις 23 Νοεμβρίου του 2014, παραλαμβάνοντας τη σκυτάλη από τον Marco Mattiacci. Πριν από αυτό, μπορεί να μην είχε τεχνικό υπόβαθρο αλλά μετρούσε 17 χρόνια στη Philip Morris, σταθερό χορηγό της Ferrari, δουλεύοντας επί σειρά ετών στο κομμάτι της Formula 1. Μάλιστα, αποτελούσε και εκπρόσωπο των χορηγών του σπορ στην Κομισιόν της F1.

Στα τέσσερα χρόνια διοίκησής του, η Ferrari επεδίωξε την αντεπίθεση ωστόσο δεν κατάφερε να σπάσει την κυριαρχία της Mercedes σε αυτή την υβριδική εποχή της Formula 1. Και το σημαντικότερο, είναι πως ειδικά πέρυσι, υπήρξαν εκ νέου λάθη στρατηγικής αλλά και διαχείρισης των ισορροπιών εντός της ομάδας, με αποκορύφωμα το Grand Prix της Μόντσα και την άκομψη ενημέρωση του τότε pole man Κίμι Ραϊκόνεν πως αποχωρεί από την ομάδα.

Πράγμα που για πολλούς, ανάμεσά τους και ο συντάκτης αυτού του άρθρου, οδήγησε στη λανθασμένη προσέγγιση της εκκίνησης από τα κόκκινα μονοθέσια κι εν συνεχεία τη σύγκρουση Χάμιλτον–Φέτελ που εν πολλοίς, έγειρε οριστικά τη πλάστιγγα υπέρ του Βρετανού.

Όσο για τον Μπίνοτο, ανέλαβε τεχνικός διευθυντής το 2016, όταν αποχώρησε από την ομάδα ο Τζάμες Άλλισον. Μετρούσε ήδη 11 χρόνια στο Μαρανέλο, ξεκινώντας το 1995 ως μηχανικός κινητήρα στην ομάδα δοκιμών κι έπειτα, από το 1997 έως το 2003 με παρόμοιο ρόλο στην αγωνιστική ομάδα.

Αφού διατέλεσε και ως επικεφαλής μηχανολόγος πίστας της ομάδας, το 2009 ανέλαβε υπεύθυνος για τον κινητήρα και το σύστημα KERS.

Ακόμα δεν έχει γνωστοποιηθεί αν θα αντικατασταθεί από ένα νέο πρόσωπο ή αν θα δούμε στη θέση του έναν εκ των Κοράντο Ιοττί i (υπεύθυνος τμήματος υβριδικής μηχανής) ή Enrico Cardile (επικεφαλής αεροδυναμικής).