Συμπληρώθηκαν ήδη δύο χρόνια από τα εγκαίνια του νέου Αρχαιολογικού Μουσείου Θήβας κι ακόμη να αποφασίσει  το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων να γεμίσει τις άδειες προθήκες του πωλητηρίου του με κάποια αντίγραφα αρχαίων. Δεν είναι φυσικά το μόνο Μουσείο που διαθέτει  πολυτελή χώρο για τα πωλητέα του πλην όμως δεν έχει τίποτα προς πώληση. Το κακό στην περίπτωση του Μουσείου Θήβας είναι ότι το Πωλητήριο με τα άδεια ράφια σε υποδέχεται μπαίνοντας στο μεγάλο χωλ  προκαλώντας αλγεινή εντύπωση για την αδιαφορία των υπευθύνων.

Τα εγκαίνια του σπουδαίου αυτού Μουσείου έγιναν  τον Ιούνιο του 2016 από τον  τότε υπουργό Πολιτισμού Αρ. Μπαλτά, ο οποίος είχε διορίσει τον νυν υφυπουργό Πολιτισμού Κ.Στρατή στη διοίκηση του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου είχε υποσχεθεί τότε ότι σύντομα θα ανοίξει το Πωλητήριο και το Αναψυκτήριο που επίσης παραμένει εφτασφράγιστο  μέσα στη σκόνη, όπως διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι σε μια επιτόπια επίσκεψη την περασμένη εβδομάδα.

Αντί λοιπόν να ανασκουμπωθούν όλοι οι υπεύθυνοι από το Υπουργείο και τη νέα διοίκηση του ΤΑΠΑ ώστε να αρθεί αυτή η εκκρεμότητα προκαλώντας διαφυγόντα  κέρδη εκατομμυρίων την τρέχουσα τουριστική περίοδο, διαβάζουμε τη γραπτή δήλωση του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Κώστα Στρατή ο οποίος κομπάζει για την ψήφιση του νέου πλαισίου αξιοποίησης των ακινήτων και των αναψυκτηρίων του Υπουργείου Πολιτισμού και του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων.

Ο κ Στρατής δηλώνει ότι “ψηφίστηκε χθες 27 Ιουνίου στη Βουλή το νέο πλαίσιο για την αξιοποίηση των ακινήτων και των αναψυκτηρίων του Υπουργείου Πολιτισμού και του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων, με πρωταρχικό στόχο την παροχή υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας στα εκατομμύρια τουριστών απ’ όλο τον κόσμο που επισκέπτονται κάθε χρόνο τους αρχαιολογικούς χώρους, τα μουσεία και τα μνημεία της χώρας.

Έγινε έτσι το πρώτο αναγκαίο και αποφασιστικό βήμα για την αναβάθμιση των αναψυκτηρίων στους χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς, που θα συμβάλλει σημαντικά στη διεθνή προβολή της χώρας και στην εθνική επικοινωνιακή στρατηγική (nation branding)”.