Μια καλή στιγμή διαλέγει ο Κωνσταντίνος Ρήγος να επιστρέψει με το χοροθέατρο Οκτάνα στη χορευτική σκηνή της Αθήνας, με την παράσταση χορού Βαβέλ, στις 29, 30, 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2018 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

Εχουν περάσει ήδη τέσσερα χρόνια από την τελευταία παραγωγή της Οκτάνα στο Φεστιβάλ Αθηνών και λίγοι μήνες από την ανάληψη του Κ. Ρήγου των καθηκόντων του Διευθυντή Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Ο Ελληνας χορογράφος συν-δημιουργεί για πρώτη φορά με τέσσερις σπουδαίους χορευτές, την Μαρκέλλα Μανωλίδου, τον Μιχάλη Κριεμπάρδη, τον Γιάννη Μίχο και τον Χρήστο Στρινόπουλο, μια νέα παράσταση χορού για τη νέα αρχή μετά την πτώση και την καταστροφή. Πρόκειται για μια πειραματική παράσταση η οποία μας επιστρέφει στον δημιουργικό πυρήνα της δεύτερης περιόδου του χοροθεάτρου Οκτάνα (2000-2010).

Στη Βαβέλ του οι άνθρωποι έχουν λύσει όλες τους τις απορίες γύρω από τον κόσμο. Ο πύργος της Βαβέλ έχει πέσει, η πόλη έχει καταστραφεί και κάθε έννοια «ύψους» έχει χαθεί. Οι άνθρωποι προσπαθούν να βρουν και πάλι τον εαυτό τους, να ανακτήσουν την επαφή με το σώμα τους, να αναπτύξουν επικοινωνία μεταξύ τους, να ξαναχτίσουν το περιβάλλον τους, να ξανακερδίσουν τον χαμένο χρόνο.

Καθώς βιώνουν το «μετά» της εκπλήρωσης κάθε ανάγκης και κάθε επιθυμίας τους, μη έχοντας κάτι άλλο για να επιδιώξουν, καταλήγουν να ζουν ξέφρενα, δεν διστάζουν να προσανατολιστούν στις εσχατιές της ηδονής, νιώθουν παντοδύναμοι, και τελικά θέλουν να γίνουν ο Θεός. Και αρχίζουν να ξαναχτίζουν τον πύργο, ακόμη κι αν δεν ελπίζουν σε διαφορετική έκβαση.

Η ιδέα ότι οι θνητοί είμαστε θεοί είναι περισσότερο κοντά μας σήμερα από ποτέ, αφού τα επιτεύγματα της ανθρωπότητας έχουν δώσει απαντήσεις σε προαιώνια ερωτήματά της και λύσεις σε φαινόμενα «ανεξήγητα» από καταβολής κόσμου.

Αντηχώντας μακρινά τον βιβλικό μύθο για τον Πύργο της Βαβέλ και χωρίς καμία προσπάθεια εξιστόρησης του, ο Κωνσταντίνος Ρήγος με την Ομάδα Οκτάνα θα μιλήσουν για τον θρίαμβο, την ύβρη, την τιμωρία, την καταστροφή, την αυτογνωσία.

Η παραγωγή έγινε με την οικονομική στήριξη του ΥΠΠΟΑ (2017-2018). Ο Κωνσταντίνος Ρήγος υπογράφει τη σύλληψη, χορογραφία και το  σκηνικό της παράστασης. Τη μουσική ο Θοδωρής Ρέγκλης, την δραματουργία η Έρι Κύργια, συνεργάτης σκηνογράφος είναι η Μαίρη Τσαγκάρη, τα κοστούμια σχεδίασε η Νατάσα Δημητρίου, τους φωτισμούς ο  Χρήστος Τζιόγκας και ερμηνευτές συνδημιουργοί της χορογραφίας οι:Μιχάλης Κριεμπάρδης, Μαρκέλλα Μανωλιάδη, Γιάννης Μίχος, Χρήστος Στρινόπουλος.