Σχέδια επί σχεδίων έχουμε δει για την περιβόητη ανάπτυξη και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Με μοχλό τα επιδοτούμενα προγράμματα ανεργίας προσπαθούμε να σταματήσουμε μια ακατάσχετη αιμορραγία με γάζες.

Οι Βρετανοί έκαναν ένα βήμα και μετά από σχεδόν ένα χρόνο καθυστέρηση, το μετρό του Λονδίνου εγκαινιάζει σήμερα τη νυκτερινή υπηρεσία του, την οποία είχε υποσχεθεί ο πρώην δήμαρχος Μπόρις Τζόνσον και από την οποία η βρετανική πρωτεύουσα αναμένει ότι θα έχει σημαντικά οφέλη.

Μέχρι τώρα, το παλαιότερο μετρό του κόσμου, το οποίο δημιουργήθηκε το 1863, εξακολουθούσε να λειτουργεί περίπου μέχρι τα μεσάνυχτα τις καθημερινές και μέχρι τη μία το πρωί το Σαββατοκύριακο.

Στο εξής ορισμένες γραμμές θα λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο την Παρασκευή και το Σάββατο, με ρυθμό μιας αμαξοστοιχίας ανά περίπου δέκα λεπτά.
Το «Night Tube», όπως έχει ονομαστεί η νυκτερινή υπηρεσία του λονδρέζικου μετρό, αφορά κατ’ αρχάς δύο γραμμές, τη Central και τη Victoria, που διασχίζουν τη βρετανική πρωτεύουσα από ανατολάς προς δυσμάς και από βορρά προς νότο.

Η υπηρεσία θα επεκταθεί σταδιακά το φθινόπωρο και στις γραμμές Jubilee, Northern και Piccadilly. Ο νέος 45χρονος Εργατικός δήμαρχος το Λονδίνου Σαντίκ Καν στηρίζει την πρωτοβουλία.
«Όταν βλέπω τον ενθουσιασμό γύρω από το ‘Night Tube’, είναι εντυπωσιακό το ότι πήρε τόσο πολύ χρόνο για να υπάρξει» η υπηρεσία αυτή, προσθέτει.

 

Αν το εφαρμόσουμε πιλοτικά για δυο Παρασκευές- Σάββατα το μήνα και εμείς, κύριε Καμίνη και κύριε Σπίρτζη μόνο καλό θα προσφέρουμε στη πόλη.
Οι τουρίστες που επισκέπτονται τη πρωτεύουσα σίγουρα θα εκτιμήσουν την υπηρεσία, επίσης πλήθος εργαζομένων σε νοσοκομεία και στη νυχτερινή διασκέδαση θα εξυπηρετηθούν τα μέγιστα. Ταυτόχρονα, επεκτείνοντας και τα ωράρια λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων με μειωμένα εισητήρια, θα αλλάξουμε την εικόνα της πρωτεύουσας και όχι να παραμένουν ανοικτοί μόνο κάθε αυγουστιάτικη Πανσέληνο.

Ταυτόχρονα θα τονωθεί η εμπορική δραστηριότητα, θα απαιτούνται νέες θέσεις εργασίας μόνιμες και όχι περιστασιακές. Ένα ακόμα σημαντικό κέρδος είναι η μείωση των μεθυσμένων οδηγών στο δρόμο και συνεπώς λιγότερα ατυχήματα. Είμαστε μια χώρα με βαρύ φόρο αίματος στους δρόμους και τελευταίο παράδειγμα οι 11 νεκροί μόνο τον Δεκαπενταύγουστο στις εθνικές οδούς. 

 

Θέμα ασφάλειας του πολίτη
Το ισχυρό συνδικάτο RMT, το οποίο πραγματοποίησε πέρυσι πολλές απεργιακές κινητοποιήσεις, είχε θέσει επίσης το ζήτημα της ασφάλειας της νέας υπηρεσίας.
Σχετικά με το ζήτημα αυτό, η βρετανική αστυνομία ανακοίνωσε την ανάπτυξη 100 επιπλέον αστυνομικών στους 144 σταθμούς του μετρό που θα είναι ανοικτοί όλη τη νύκτα.
Το ίδιο θα μπορούσαμε να κάνουμε και εμείς τραβώντας από τη φύλαξη των πολιτικών αστυνομικούς ή από τα ΜΑΤ που μόνο τους καθήκον είναι να συγκρούονται με τους αναρχικούς.

Η πολιτική εξουσία πρέπει να έχει ως κύριο μέλημα να διευκολύνει τη ζωή των πολιτών και τότε μόνο θα αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη λαού προς το κράτος.