Την τεχνογνωσία της Eurobank Business Exchanges, θυγατρικής της τράπεζας Eurobank, επιστρατεύει σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΣΚΑΪ η «εκλεκτή» της κυβέρνησης Singular Logic, για να αναπτύξει το αναγκαίο Software για τη δημοπράτηση των τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών.

Είχε προηγηθεί ένας άγονος διαγωνισμός, μια επιχείρηση να γίνει ο διαγωνισμός από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και εν τέλει μια θολή απόφαση να αναλάβει το διαγωνισμό η Singular Logic, θυγατρική του ομίλου MIG.

 

Τα ερωτήματα που προκύπτουν από τις παλινωδίες και την προσπάθεια της κυβέρνησης να ελέγξει τον διαγωνισμό είναι πολλά:

 

– Γιατί η κυβέρνηση δεν πήγε κατευθείαν στη Eurobank Business Exchanges που διαθέτει το επίμαχο λογισμικό;

 

- Τι ακριβώς κερδίζει η Singular Logic, του ομίλου MIG, που αναγκάζεται να συνεργαστεί με τη Eurobank, για να πάρει τη δημοπράτηση; 

 

Το Μαξίμου είχε αντιδράσει με ένα «non paper» και επικαλέστηκε την εμπειρία της Singular Logic στις εθνικές εκλογές. 

 

Την εύλογη ανησυχία του εξέφρασε και ο ανεξάρτητος βουλευτής Χάρης Θεοχάρης για το θέμα και σημειώνει την προσπάθεια της κυβέρνησης για ένα επικοινωνιακό σόου.

Ένας διαγωνισμός που υπό κανονικές συνθήκες έπρεπε να αφορά στη δημοπράτηση ενός δημόσιου περιουσιακού στοιχείου, η κυβέρνηση φρόντισε να τον μετατρέψει σε σόου με «καλούς» και «κακούς», σε μια προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης. Απώτερος στόχος, ο έλεγχος του τηλεοπτικού τοπίου και της πληροφόρησης. Ανώτατος και μοναδικός κριτής των πάντων ο κ. Παππάς. Η κυβέρνηση σε μια άψογα ενορχηστρωμένη προσπάθεια, προετοιμάζει τη νέα εποχή όπου η πληροφορία θα «φιλτράρεται» και θα «εξωραΐζεται» με τις ευλογίες της. Και αν όσοι σε αυτό τον κύκλο δημοπράτησης δεν τα καταφέρουν… υπομονή, θα υπάρξει και δεύτερος γύρος, καταλήγει.