Η επικαιρότητα  σήμερα κάθε άλλο παρά ιλαρή είναι, με το μακελειό που έγινε στη Νέα Ζηλανδία. Βέβαια, ο τόπος του εγκλήματος κείται μακράν, πιο μακράν δεν γίνεται, ενώ και τα θύματα είναι μουσουλμάνοι κι έτσι δεν θα ακουστούν πολλά Ζε σουί.

Γράφει ο Νίκος Σαραντάκος

Κι αυτό διότι βλέπετε όταν ο δράστης είναι Άραβας τότε τα υποκριτικά μέσα ενημέρωσης τον προβάλλουν ως μουσουλμάνο τρομοκράτη ενώ όταν είναι ο Μπρέιβικ ή ο Τάραντ (έτσι λένε τον Αυστραλό που ματοκύλησε τη Νέα Ζηλανδία) τότε ειναι απλώς «ακραίος» ή «διαταραγμένος», ή το πολύ «ακροδεξιός», λες και οι τζιχαντιστές μακελάρηδες δεν είναι επίσης ακροδεξιοί.

Πρόσεξα πάντως σε κάποιους τίτλους μια περίεργη χρήση των εισαγωγικών: «Σφαγή» στη Νέα Ζηλανδία. Επιθέσεις σε τζαμιά με 49 νεκρούς. Μήπως για να το πει σφαγή χωρίς εισαγωγικά έπρεπε οι νεκροί να είναι πάνω από 50; με ρωτάει φίλος.

Νομίζω πως άλλη είναι η «αιτιολόγηση» των εισαγωγικών. Επειδή ο λευκός χριστιανός μακελάρης σκότωσε τα αθώα θύματά του με πυροβολισμούς, και επειδή το ρήμα «σφάζω» παραπέμπει σε φόνο με μαχαίρι ή σπαθί ή άλλο αγχέμαχο κοφτερό όπλο, ο συντάκτης θεώρησε πως υπάρχει μεταφορική σημασία και γι αυτό επιστράτευσε τα εισαγωγικά. Εννοείται ότι μια τέτοια υποχόνδρια προσέγγιση με βρίσκει εντελώς αντίθετο.

* Μια ανατριχιαστική λεπτομέρεια από το φονικό στη Νέα Ζηλανδία είναι οτι, όπως διάβασα, ο λευκός χριστιανός δολοφόνος που μακέλεψε σαράντα αθώους μουσουλμάνους είχε γράψει πάνω στο όπλο του τη λέξη TURKOFAGOS.

Όχι, ευτυχώς, δεν είναι Έλληνας ούτε φαίνεται να έχει ελληνικές ρίζες ο λευκός χριστιανός φονιάς, ο 28χρονος Μπρέντον Τάραντ. Όμως, πάνω στο όπλο του είχε γράψει διάφορα ονόματα διάσημων ισλαμοκτόνων, ανακατεύοντας στρατιωτικούς όπως ο Σκεντέρμπεης ή ο Κάρολος Μαρτέλος (που βέβαια αμφισβητείται κατά πόσον νίκησε όντως τους Άραβες στο Πουατιέ) με τρομοκράτες όπως ο Αλεξάντρ Μπισονέτ, που σκότωσε έξι πολίτες στο τζαμί του Μόντρεαλ πρόπερσι.

Οπότε, σε κάποιο παραμάγαζο ιντερνετικού μίσους θα ψώνισε και το Turkofagos. Σε κάποιο παραμάγαζο, πάντως, που ειδικεύεται στο να πλασάρει βαλκανικό εθνικισμό, αφού, όπως διαβάζω, έχει κι άλλα ονόματα Βαλκάνιων πολέμαρχων που πολέμησαν τους Οθωμανούς.

Και θυμήθηκα ένα άρθρο που είχε γράψει πριν από καναδυό μήνες στο Λίμπεραλ ο κυρ Δημήτρης Καμπουράκης, ένα πύρινο άρθρο με τίτλο «Οι τενεκέδες που σβήνουν την ιστορία μας» (δεν βάζω λινκ).

Στο οποίο έγραφε: «Αρχίσαμε από την δεκαετία του ’80 τα ΜΟΕ (Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης) με τους Τούρκους κι έφαγε η μαρμάγκα από τα σχολικά βιβλία τον Νικηταρά τον Τουρκοφάγο. Τον κάναμε Νικήτα Σταματελόπουλο κι όταν θα πεθάνει κι η δική μας γενιά θα εξαφανιστεί κι αυτός από την εθνική μνήμη. Την δεκαετία του ’90 και του 2000 γίναμε φιλαράκια με τους Βούλγαρους, ρούφηξε η μαύρη τρύπα τον Βασίλειο τον Βουλγαροκτόνο. Αυτός έγινε Βασίλειος Β’ ο Μακεδών και εξαφανίστηκε μέσα στους ατέλειωτους ανιαρούς καταλόγους των Βυζαντινών αυτοκρατόρων.

Τώρα ήρθε η σειρά των Σκοπιανών. Βάλαμε μια υπογραφή στις Πρέσπες και –ω του θαύματος- παίρνουν την άγουσα προς την ιστορική ανυπαρξία ο Παύλος Μελάς, ο Γερμανός Καραβαγγέλης και οι υπόλοιποι Μακεδονομάχοι.»

Μάλλον καλά κάναμε και σβήσαμε τον Τουρκοφάγο από τα βιβλία ιστορίας του σχολείου, λέω εγώ. Να στερέψει κάπου το ποτάμι του μίσους.

* Βέβαια, ορισμένα σχόλια αναγνωστών σε ειδησεογραφικούς ιστότοπους (του τύπου «Και λίγους έφαγε») προκαλούν ζοφερές σκέψεις για την έκταση της ισλαμοφοβίας και στη χώρα μας.

Όσο για το μανιφέστο του λευκού χριστιανού χασάπη, που το ανάρτησε στο Τουίτερ το πρωί της επίθεσης, περιέχει αποσπάσματα που θαρρείς και τα έχουμε ακούσει από τους δικούς μας χρυσαβγίτες, όπως:« Ερχόμαστε για την Κωνσταντινούπολη και θα καταστρέψουμε κάθε τζαμί και κάθε μιναρέ στην πόλη. Η Αγιά Σοφιά θα ελευθερωθεί από τους μιναρέδες και η Κωνσταντινούπολη θα ανήκει ξανά δικαιωματικά τους χριστιανούς. Φύγετε όσο έχετε ακόμα την ευκαιρία.»

Πηγή: sarantakos.wordpress.com