Επιμέλεια Βαγγέλης Σπυράκης

Οριστικά και αμετάκλητα ανακοίνωσε η F1 το οριστικό πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2016 την Πέμπτη.

Η συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, οριστικοποίησε το καλεντάρι του 2016 που όπως αναμενόταν περιλαμβάνει τον αριθμό ρεκόρ των 21 Grand Prix!Η πρεμιέρα είναι στις 20 Μαρτίου στην Αυστραλία, το φινάλε ξανά στο Άμπου Ντάμπι ενώ η Γερμανία επιστρέφει στο καλεντάρι με τον αγώνα της να φιλοξενείται στην πίστα του Χόκενχαϊμ

Αναλυτικά, το πρόγραμμα του 2016:

1) 20 Μαρτίου – Αυστραλία
2) 3 Απριλίου – Μπαχρέιν
3) 17 Απριλίου – Κίνα
4) 1 Μαΐου – Ρωσία
5) 15 Μαΐου – Ισπανία
6) 29 Μαΐου – Μονακό
7) 12 Ιουνίου – Καναδάς
8) 19 Ιουνίου – Ευρώπη (Μπακού)
9) 3 Ιουλίου – Αυστρία
10) 10 Ιουλίου – Μ. Βρετανία
11) 24 Ιουλίου – Ουγγαρία
12) 31 Ιουλίου – Γερμανία
13) 28 Αυγούστου – Βέλγιο
14) 4 Σεπτεμβρίου – Ιταλία
15) 18 Σεπτεμβρίου – Σιγκαπούρη
16) 2 Οκτωβρίου – Μαλαισία
17) 9 Οκτωβρίου – Ιαπωνία
18) 23 Οκτωβρίου – ΗΠΑ
19) 30 Οκτωβρίου – Μεξικό
20) 13 Νοεμβρίου – Βραζιλία
21) 27 Νοεμβρίου – Άμπου Ντάμπι

2 φο

 

Η Renault ως εργοστασιακή ομάδα στην F1

H Renault έδωσε τέλος στις φήμες μηνών για το μέλλον της στην F1 με τη μεγάλη επιστροφή της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού ως εργοστασιακή ομάδα μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της ομάδας της Lotus.

Τα σενάρια για εγκατάλειψη των Γάλλων από την ενεργό δράση έλαβαν τέλος και επιβεβαιώθηκαν οι φήμες των τελευταίων εβδομάδων που ήθελαν τη Renault να κάνει ανακοινώσεις για τη μεγάλη επιστροφή, στο gp του Άμπου Ντάμπι, οι οποίες ήρθαν σήμερα.

«Η Renault είχε δύο επιλογές. Είτε να επιστρέψει σε εμπλοκή 100%, είτε να αποχωρήσει. Έχοντας μελετήσει ενδελεχώς όλες τις παραμέτρους, αποφάσισα πως η Renault θα είναι στην F1 ως εργοστασιακή ομάδα, αρχής γενομένης από το 2016. Στόχος μας είναι η νίκη – παρότι αυτό μπορεί να χρειαστεί χρόνο», ήταν τα λόγια του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της γαλλικής εταιρείας, Carlos Ghosn.

Σύμφωνα με τη Γαλλική εταιρία απομένουν τα τυπικά για να ολοκληρωθεί η εξαγορά της Lotus με τις πρώτες υπογραφές όμως να έχουν πέσει και το συνολικό κόστος να αναμένεται να φτάσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ.

Έτσι η Renault θα συνεχίσει την ένδοξη αγωνιστική κληρονομιά της, που συνδυάζεται με την F1 από το 1977! Από τότε η Renault μετράει περισσότερα από 600 Grand Prix, 168 νίκες, 12 τίτλους κατασκευαστών και 11 οδηγών.