Πριν από μια εβδομάδα είχε κυκλοφορήσει το trial του Mass Effect: Andromeda, ενώ στις 23 του μήνα κυκλοφόρησε και επίσημα ο νέος τίτλος της BioWare. Οι παίχτες που έχουν ασχοληθεί με το παιχνίδι ήδη έχουν αναφέρει κάποια προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει και η εταιρεία εξετάζει τις επιλογές που έχει για να τα λύσει. 

Το νέο κεφάλαιο του franchise του Mass Effect έκανε το ντεμπούτο του στην αγορά και όσοι έχουν ασχοληθεί μαζί του θα παρατήρησαν κάποια προβλήματα, με πιο βασικά κάποια κολλήματα στα γραφικά και στα animation του παιχνιδιού, αλλά και στη διαδικασία δημιουργίας χαρακτήρα. Στη δεύτερη περίπτωση ειδικά, οι επιλογές που προσφέρονται θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι πολύ περιορισμένες για παιχνίδι της εποχή μας.

Ο Ian S. Frazier, επικεφαλής designer του τίτλου, δήλωσε μέσω γνωστού μέσου κοινωνικής δικτύωσης, πως η BioWare εξετάζει τις επιλογές της, σχετικά με το πώς θα αντιμετωπίσει τα θέματα που έχουν προκύψει.

Σχετικά με τα animation στη δημιουργία χαρακτήρα δήλωσε: «Προσπαθούμε να διορθώσουμε πολλά προβλήματα και θέλουμε να υποστηρίξουμε το παιχνίδι όσο μπορούμε. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο. Επίσης αξιολογούμε τις επιλογές μας για τη βελτίωση της δημιουργίας χαρακτήρων, όμως δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι αυτή τη στιγμή. Πάντως το θέμα βρίσκεται στη λίστα των πιθανών διορθώσεων».

Ακόμα πάντως είναι νωρίς για να κρίνουμε το παιχνίδι, αν και η πρώτη εικόνα έχει αφήσει ανάμεικτα συναισθήματα στους παίχτες. Λογικά πάντως σύντομα θα κυκλοφορήσει κάποιο patch, που διορθώνει μερικά από τα προβλήματα που υπάρχουν.

Δείτε εδώ το launch trailer του Mass Effect: Andromeda: