Μετά τον πάγο και το χιόνι, (σ.σ Ράλι Σουηδίας) η δράση του παγκοσμίου πρωταθλήματος μεταφέρεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού στο Μεξικό και τις σκληρές χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Η επιστροφή του Λεμπ στις χωμάτινες διαδρομές σημαδεύτηκε με εξαιρετική εμφάνιση.

Επιμέλεια: Βαγγέλης Σπυράκης

Μπροστά σε χιλιάδες θεατές οι Μεξικανοί δημιούργησαν μια εντυπωσιακή ατμόσφαιρα, καθώς ήθελαν να δουν από κοντά την επιστροφή του ”θρύλου” του WRC , Σεμπαστιάν Λεμπ. Όμως ο Νεβίλ ήταν αυτός που όχι μόνο πρώτευσε στην Monster Street Stage με το Hyundai i20 Coupe WRC αλλά ήταν και 1.9 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον πλησιέστερο αντίπαλο. Διαφορά σημαντική για μία τόσο μικρή ειδική διαδρομή.

Συγκεκριμένα μετά το τέλος της χθεσινής πρώτης ημέρας, ο Σόρντο (Hyundai) εκμεταλλεύτηκε την ευνοϊκή σειρά εκκίνησης για να περάσει πρώτος την Παρασκευή το πρωί, ενώ ο Λέμπ εγκαταστάθηκε αρχικά στην 3 η θέση, στον πρώτο του αγώνα μετά την επιστροφή του στο WRC.

Καθώς είχε εγκαταλείψει στο Monte Carlo και δεν είχε τρέξει στη Σουηδία, ο Σόρντο είχε 0 βαθμούς στο πρωτάθλημα οπότε ξεκινούσε τις ειδικές από την ευνοϊκή 10η θέση ανάμεσα στα 11 World Rally Cars, βρίσκοντας το δρόμο καθαρισμένο από το γαρμπίλι.

Ο επικεφαλής της βαθμολογίας Νεβίλ (Hyundai) είχε πρόβλημα καθώς ξεκινώντας τις ειδικές πρώτος και σκουπίζοντας το δρόμο, διατηρούσε με την επαφή με το γκρουπ των πρώτων μέχρι την πολύ μικρή ειδική μέσα στη λεόν.

Το απόγευμα, ο Σόρντο είδε την πρωτοπορία του να μειώνεται σε κάτω από 8” καθώς ο Αλσατός κέρδισε δύο ειδικές σε ένα δραματικό απογευματινό σκέλος με τον εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε τις πρώτες του νίκες σε ειδικές μετά το Monte Carlo του 2015. Έτσι πέρασε τόσο τον team-mate του, Κρις Μακ ο οποίος έκανε τετακέ και στις δύο ειδικές, όσο και τον Tανάκ, για να πλησιάσει τον επικεφαλής Σόρντο στα 7,2”, στο τέλος της πρώτης ημέρας του αγώνα.

Ο Γάλλος οδηγός του Citroen C3 WRC έδειξε και ο ίδιος έκπληκτος από την εξαιρετική του απόδοση μετά από τρία χρόνια απουσίας από το WRC και δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν υπολόγιζα, ότι θα είμαστε δεύτεροι και μόνον λίγο πίσω από τον προπορευόμενο. Θα συνεχίσουμε έτσι, όμως δεν θα είναι εύκολο. Ο Οτ Τάνακ βρίσκεται με μικρή διαφορά πίσω μας και είναι εξαιρετικά δυνατός στις γρήγορες Ειδικές Διαδρομές».

Στην πρώτη θέση πέρασε ο Λεμπ

Σήμερα Σάββατο , o Σεμπαστιέν Λεμπ στην πρωινή ειδική της δεύτερης ημέρας του Ράλι Μεξικού, πέρασε τον Ντάνι Σόρντο.

Ο Αλσατός εννέα φορές πρωταθλητής στο WRC, βρίσκεται ξανά αυτό το τριήμερο στην θέση του οδηγού, έπειτα από περισσότερο από τρία χρόνια. Παράλληλα βρίσκεται και στη θέση του πρωτοπόρου έστω και αν σχεδόν όλες οι συνθήκες είναι διαφορετικές σε σχέση με την τελευταία του εμφάνιση με πλήρη εμπλοκή στο πρωτάθλημα.

Ο Λεμπ βρισκόταν 7,3 δευτερόλεπτα πίσω, αλλά πήρε συνολικά 12,3 από τον Ισπανό στην πρωινή ειδική των 31 χλμ. και πέρασε έτσι επικεφαλής από νωρίς. «Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσεις με καλό ρυθμό το πρωί», είπε ο Λεμπ μετά την επικράτηση στην ειδική διαδρομή, στην οποία μάλιστα έφτασε να πιάσει μέσα τον Οτ Τάνακ.

Ο Φινλανδός αντιμετώπισε προβλήματα με το Toyota Yaris και έχασε πολύτιμο χρόνο, έτσι στο φινάλε της ειδικής, ο Λεμπ είδε την σκόνη του χωρίς πάντως να ενοχληθεί. Στην 11η ειδική, δεύτερος πίσω από τον Λεμπ ήταν ο Οζιέ, ενώ ακολούθησε ο Κρις Μικ με το άλλο Citroen C3 WRC. Ο Σόρντο ήταν μόλις τέταρτος χάνοντας τον χρόνο που προαναφέραμε, έτσι έπεσε στην 2η θέση της γενικής μετά την ενδέκατη ειδική. Μάλιστα στην αμέσως επόμενη ο Λεμπ πήρε και άλλη διαφορά έτσι μετά τις δύο πρώτες ειδικές της 2ης ημέρας έχει αποσπαστεί κατά 6 δευτερόλεπτα από τον πρώην ομόσταυλό του.

Ακολουθούν οι Μικ, Οζιέ και Μίκελσεν, οι οποίοι όλοι είναι μέσα σε ένα λεπτό από την κορυφή και από εκεί και πίσω βρίσκεται ο Νέβιλ που λόγω διαφόρων προβλημάτων βρίσκεται περισσότερο από τρία λεπτά πιο μακριά.