Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Το σημείο που έφερε τα πάνω κάτω ήταν η πρώτη στροφή του αγώνα στην οποία ο Φέτελ έχασε το φρενάρισμα και έπεσε πάνω στον Μπότας με αποτέλεσμα ο Γερμανός να σπάσει την εμπρός αεροτομή του και ο Φινλανδός να υποστεί κλατάρισμα στον πίσω αριστερά τροχό του.

Την ίδια στιγμή, πιο πίσω, ο Γκασλί έπεσε πάνω στον Οκόν, σύγκρουση που οδήγησε στην εγκατάλειψη και των δύο οδηγών. Τα συμβάντα της πρώτης στροφής άφησαν πολλά θραύσματα στην πίστα οπότε η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν επιβεβλημένη.

Με την αποχώρηση του safety car στην πρώτη θέση ήταν ο Χάμιλτον, στη δεύτερη ο Μαξ Φερστάπεν και στην τρίτη ο Κάρλος Σάινθ ο οποίος ήταν ο πιο ευνοημένος της εκκίνησης ενώ Φέτελ και Μπότας είχαν πέσει στις δύο τελευταίες θέσεις.

Αυτό το γεγονός δημιούργησε τις συνθήκες για να δούμε πληθώρα προσπεράσεων καθώς οι δύο οδηγοί προσπαθούσαν να ανέβουν γρήγορα θέσεις. Ο Φέτελ τα κατάφερνε πολύ καλύτερα από τον Φινλανδό αν και αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι η Mercedes του Μπότας αντιμετώπιζε πρόβλημα στο πάτωμα λόγω της σύγκρουσης. Αυτό έγινε αισθητό μετά από λίγους γύρους που ο Φέτελ είχε ήδη μπει στη δεκάδα ενώ ο Μπότας πάλευε με πιο αργούς συνδυασμούς.

Στις πιο μπροστά θέσεις υπήρχαν έντονες μάχες και μεταξύ των ομάδων του midfield. Περίπου στο μέσο του αγώνα ερωτηματικό αποτέλεσε ο καιρός καθώς σε ένα σημείο υπήρχε πρόβλεψη για βροχή η οποία δεν επιβεβαιώθηκε.

Μετά τον 35ο γύρο οι διαφορές είχαν αρχίσει να παγιώνονται με τον Χάμιλτον να οδηγεί την κούρσα, τον Φερστάπεν σταθερά στη δεύτερη θέση και τον Ρικιάρντο πίσω του όμως ο τέταρτος Ραϊκόνεν πλησίαζε με γρήγορο ρυθμό αφού λίγο πριν είχε αλλάξει ελαστικά. Τελικά λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας κατάφερε να τον περάσει εξασφαλίζοντας την τρίτη θέση στο βάθρο για τη Scuderia η οποία παρά το κακό ξεκίνημα κατάφερε με σωστή στρατηγική και με την εξαιρετική οδήγηση του Φέτελ να περιορίσει τις απώλειες.

Στον προτελευταίο γύρο είχαμε μία ακόμα εγκατάλειψη καθώς ο Στρολ έχασε το φρενάρισμα στη στροφή Signes και έπεσε επάνω σε μία από τις πινακίδες που αναγράφουν τα μέτρα μέχρι τη στροφή με αποτέλεσμα να κλατάρει ο εμπρός δεξιά τροχός του.

Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Χάμιλτον να πανηγυρίζει την 65η νίκη της καριέρας του η οποία του έδωσε και την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα με τους Φερστάπεν και Ραϊκόνεν να συμπληρώνουν το βάθρο. Ρικιάρντο και Φέτελ βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση με τον Μάγκνουσεν να φέρνει την Haas στην έκτη θέση. Ο Μπότας δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την έβδομη θέση με τις Renault των Σάινθ και Χάλκενμπεργκ να πλασάρονται στις θέσεις 8 και 9. Ο Λεκλέρκ έκλεισε τη δεκάδα καταφέρνοντας για ακόμα μία φορά να βάλει τη Sauber στους βαθμούς.