«Του  Έλληνος ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει»! Γι αυτό και τα  μνημόνια, πάνε καλιά τους, πάνε…!   Οι Ηρακλείδες  του τάγματος «δεν είμαστε όλοι ίδιοι» τα εξοντώνουν  όπως ο μακρινός τους πρόγονος τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας.       

Με τη  μέθοδο  της  ομοιοπαθητικής  γίνεται  η …εξόντωση!  Της ομοιοπαθητικής που  οι θεραπείες της  στα πρώτα στάδια, συνοδεύονται ενίοτε  με  αύξηση  συμπτωμάτων της  πάθησης.

«Θεραπευτική επιδείνωση» το λένε αυτό οι επαΐοντες.  Σε αντίθεση με Κύπρο, Ιρλανδία και Πορτογαλία, ο  συνδυασμός φαρμάκων   που επέλεξαν  οι ημέτεροι  θεράποντες   περνάει απαρέγκλιτα απ αυτό το στάδιο.

Με την ονομασία «Τη σκότωσα γιατί την αγαπούσα» είναι γνωστή στην επιστημονική κοινότητα  η καθ ημάς εφαρμοζόμενη  ομοιοπαθητική αγωγή.

Θεωρείται αντισυμβατική, αλλά την υποστηρίζει  το  «Ινστιτούτο Φλωρεντίας»!,  Το οποίο, σε σχετική μελέτη, αποφαίνεται πως, όσο πιο έντονα είναι  τα συμπτώματα επιδείνωσης, τόσο πιο ολοκληρωμένα επέρχεται το ομοιοπαθητικό αποτέλεσμα!

Ας μη βιάζονται  συνεπώς  να βγάλουν συμπεράσματα  οι  πολέμιοι των νέων …Ηρακλειδών!  Τα καλά ομοιοπαθητικά είναι πίσω.

Να μην ξεχνάνε ακόμα οι απολογητές των συμβατικών θεραπειών τύπου Κύπρου, Πορτογαλίας και Ιρλανδίας , πως  το τάγμα «δεν είμαστε όλοι  ίδιοι»-προφανώς αυτοί ανήκουν στους …Γίδιους! – είναι σε θέση να αξιοποιεί  και …εναλλακτικά γιατρικά!

Με τους κωδικούς «λείψανα», «εικονίσματα» καταχωρούνται στον εθνολαϊκό φαρμακευτικό κατάλογο  τα …εναλλακτικά γιατρικά!  Χωρίζονται δε σε «άγια-θαυματουργά»  και  «ηρωικά-επαναστατικά».

 Πίσω από  εκατοντάδες ζωγραφιές Παναγιών  και υπόλοιπα οστών, όπως τα Ελένης και Βαρβάρας,  κρίβονται  τα «άγια-θαυματουργά» …γιατρικά!   Ενώ  τα «ηρωικά-επαναστατικά» είναι χωμένα στο χαρτί χιλιάδων  αγιοποιημένων αφισών  α λα Τσε Γκεβάρα και  Θανάση Κλάρα.

Τυπικά οι δυο κατηγορίες  «εναλλακτικών …γιατρικών»- η εναλλακτική τους φόρτιση συγκεκριμένα-δείχνουν ασύμβατες μεταξύ τους. Όμως και οι δυο σε πιστούς απευθύνονται. Οπότε «τα προς τρίτον ίσα…» ισχύει και εδώ. (Απόδειξη  η  απόλυτη ώσμωση των ζερβόδεξων …γίδιων!).

Είτε με «άγια» πορεύεσαι είτε με «ηρωικά», θέλω να πω, ένα και το αυτό.  Και στις δύο περιπτώσεις  μένεις  εκεί που λέει το αμέσως παρακάτω σταχυολόγημα.

Από τον αμφιλεγόμενο  Βίλχεμ Ράιχ έρχεται. Γράφτηκε το 1948-όταν εδώ ξαναγραφόταν το …έπος «Κάιν Άβελ»-και να πως έχει:

«Άκου ανθρωπάκο 

…Διαφέρεις από το μεγάλο άνθρωπο σε τούτο : Κάποτε κι αυτός υπήρξε  ένας πολύ μικρός  ανθρωπάκος.  Ανέπτυξε όμως μια σημαντική ικανότητα…

Κάτω από την πίεση κάποιου έργου που θεώρησε σημαντικό, έμαθε να διακρίνει τη μικρότητα και την ανεπάρκειά του. Να αναγνωρίζει την ευτέλεια των σκέψεων και των πράξεων του.

Με άλλα λόγια ο μεγάλος άνθρωπος ξέρει πότε και σε τι, είναι μικρός. Ο ανθρωπάκος, όμως, δεν γνωρίζει την ανεπάρκειά του και φοβάται να τη μάθει. Κρύβεται πίσω από σκέψεις που δεν είναι δικές του. Πίσω από αυταπάτες μεγαλοσύνης που δεν του ανήκει.

Ο ανθρωπάκος δεν θέλει να ακούσει την αλήθεια για τον εαυτό του. Δεν θέλει να σηκώσει το φορτίο της μεγάλης ευθύνης….. Θέλει να παραμείνει ποταπός, ή να γίνει μεγάλος ανθρωπάκος: πλούσιος, εργατοπατέρας, επικεφαλής του συλλόγου βετεράνων, πρόεδρος του φιλόπτωχου…  Δεν θέλει, ούτε αντέχει, να αναλάβει ευθύνες για την εξέλιξη της δουλειάς του,  για το οικιστικό, τη συγκοινωνία, την παιδεία, τις επιστημονικές έρευνες, τη διοίκηση ή οτιδήποτε άλλο…».

Ταύτα πατριώτη από τον αμφιλεγόμενο Ράιχ.  Αν μπορείς όμως διαβάζονται  και αναγωγικά.   Ως «Άκου Ελληνάκο” ας πούμε.  Θέτοντας  πατριώτη όπου «άνθρωπος», «ανθρωπάκος» το «Έλληνας», «ελληνάκος» σε αυτό να σταθείς : «…ο μεγάλος άνθρωπος ξέρει πότε και σε τι, είναι μικρός. Ο ανθρωπάκος, όμως, δεν γνωρίζει την ανεπάρκειά του και φοβάται να τη μάθει. Κρύβεται πίσω από σκέψεις που δεν είναι δικές του. Πίσω από αυταπάτες μεγαλοσύνης που δεν του ανήκει». 

Κατάλαβες πατριωτάκι σε ποιό  κρυφτούλι παραπέμπει το εδάφιο;  Αν όχι σε διευκολύνω.  Αν  είσαι του δανεικού …προδευτισμού!-παραπέμπει  στον  ψιττακό  «Κλάρα-Γκεβάρα»!  Κι αν είσαι του δανεικού έθνοπατριωτισμού  στο παγώνι  «Μεγαλέξανδρου-Κολοκοτρώνη»!

Αν πάλι δεν το έπιασες σε δανεικά-ου μην και κλεμμένα, παραπέμπει. Πίσω από τα οποία κρύβεται  μιας «μαϊμούς ο πισινός».

Αν μ αυτό δεν αναμετρηθείς σε περιμένει της ιστορίας η χωματερή.

Οπότε  …χαιρέτα μου τα λείψανα!