Η επόμενη ημέρα της ενσωμάτωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος από την Σκλαβενίτης, δεν είχε απήχηση από τους καταναλωτές.

Κάθε ημέρα και ένα ακόμη κατάστημα Σκλαβενίτης ανεβάζει ταμπέλα και ανοίγει τις πόρτες του στην θέση εκεί που μέχρι και πριν από λίγους μήνες λειτουργούσε ένα κατάστημα του Μαρινόπουλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι καταναλωτές έχουν επιστρέψει στα μετονομασμένα σε Σκλαβενίτης καταστήματα, σε μεγαλύτερο μεν βαθμό στην Αθήνα, αλλά σε μικρότερο βαθμό σε επαρχιακές πόλεις.

Αυτό έχει προκαλέσει τον πονοκέφαλο στην διοίκηση Σκλαβενίτη, που σκέπτεται το κόψιμο καταστημάτων. Σε αυτή την απόφαση παίρνουν σοβαρά υπόψιν οι υπεύθυνοι του ομίλου και το γεγονός ότι τα καταστήματα της πρώην Carrefour ήταν σχεδιασμένα για μία άλλη – πιο καταναλωτική και “πλούσια” – εποχή.

Στα πλαίσια αυτά πληροφορίες θέλουν να ξεκινάει έναν σχεδιασμό “συρρίκνωσης” μεγάλων καταστημάτων που θα αξιοποιηθούν ως παιδότοποι ή ως εστιατόρια -αντίστοιχοι υπάρχουν ήδη στα υπερμάρκετ της Σκλαβενίτης .