Ενώ οι σάλπιγγες πολέμου μεταξύ κυβέρνησης-αντιπολίτευσης ήχησαν εμφατικά για την Novartis, ένα ταξίδι υψίστης σημασίας έλαβε χώρα την τελευταία βδομάδα.

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς βρέθηκε στις ΗΠΑ για σημαντικές επαφές με τον Λευκό Οίκο και το Στέητ Ντιπάρτμεντ.

Οι προσέγγιση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με τον Ντόναλντ Τραμπ συνεχίζεται και απώτερος στόχος η προσέλκυση  επενδυτών τόσο με την συνάντησή του με τον Υπουργό Εμπορίου, Wilbur Ross,  όσο και με τον Ειδικό Σύμβουλο του Προέδρου για Διεθνή Οικονομικά και Χρηματοπιστωτικά Θέματα στο Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας, Mathew Haarsager.

Μεταφέρει στις βαλίτσες του τα θετικά στοιχεία της ελληνικής οικονομίας και προδιαθέτει σειρά επενδυτικών σχημάτων που θα έρθουν τον Σεπτέμβριο στην ΔΕΘ αφού η τιμώμενη χώρα είναι κοινή ΗΠΑ.

Ένα πεδίο όπου ανοίγονται ευκαιρίες  είναι η βιομηχανία  του κινηματογράφου.  Παρουσιάστηκαν τα  κίνητρα για παραγωγές ταινιών, τηλεοπτικών προγραμμάτων και animation.

 Ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος, κοινοποίησε το νέο θεσμικό πλαίσιο προβλέπει την επιχορήγηση επιλέξιμων δαπανών σε ποσοστό 25%, σκοπό για τον οποίο έχουν ήδη δεσμευθεί επαρκή κεφάλαια.

Το ίδιο πρωί, ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης συμμετείχε σε εκδήλωση του American Hellenic Institute (AHI) στην Ουάσιγκτον, από κοινού με τον Deputy Assistant Secretary για Ευρωπαϊκά και Ευρασιατικά Θέματα του State Department, Jonathan Cohen (ο οποίος ακολούθησε τον Νίκο Παππά στο σύνολο της πενθήμερης επίσκεψης στις ΗΠΑ) και τον Πρόεδρο του ΑΗΙ, Nick Larigakis. Απευθυνόμενος στην ελληνοαμερικανική κοινότητα, συνεχίζει να κρατά ανοιχτό το δίαυλο που άνοιξε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στην πρόσφατη επίσκεψη στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Είναι ξεκάθαρο πως η κυβέρνηση έχει βάλει στο τραπέζι τα καλύτερα όπλα της για να στριμώξει την αντιπολίτευση για την διαφθορά και διασπάθιση δημοσίου χρήματος.

Στην ουσία δεν κάνει κυνήγι μαγισσών αλλά σκιάζει συγκεκριμένα πρόσωπα ιδιαίτερα της ΝΔ ώστε ο κόσμος να μείνει με την αίσθηση ο Έλληνας πολιτικός δεν αλλάζει ποτέ.

Αυτή η ισοπέδωση της πολιτικού προσωπικού της χώρας !μπορεί να προκαλέσει το χλευασμό της κοινής γνώμης και μπορεί να αυξήσει την αποχή στις εκλογές όποτε και αν γίνουν.

Με δεδομένο την διακριτή μείωση του εκλογικού ποσοστού του ΣΎΡΙΖΑ, η συρρίκνωση της εκλογικής πίτας θα ζημιώσει κυρίως αυτόν που θέλει να επανέλθει στην εξουσία. Όσο μικραίνει η δεξαμενή των ψηφοφόρων τόσο δυσκολεύει η αυτοδυναμία της συντηρητικής παράταξης. Αυτός είναι ο πραγματικός στόχος ώστε να συρθεί η χώρα σε νέα εκλογική αναμέτρηση με ισχύον σύστημα την απλή αναλογική.

Αυτό εννοούσε ο πρωθυπουργός με τη φράση ακόμα δεν είδατε τίποτα και θα το αναλύσει και στην κοινοβουλευτική ομάδα τη Δευτέρα στη Βουλή.

Στη διάρκεια της πενθήμερης επίσκεψής της στις ΗΠΑ, η αποστολή υπό τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκο Παππά, επισκέφθηκε πέντε διαφορετικές πόλεις (Λος Αντζελες, Σαν Φρανσίσκο, Βοστώνη, Νέα Υόρκη και Ουάσιγκτον) και, πέραν της αμερικανικής Κυβέρνησης, είχε συναντήσεις με 14 εταιρείες και φορείς (Netflix, Disney, Paramount, NBC Universal, Μotion Picture Association of America, Electronic Arts, Facebook, AirBnB, Citigroup, Lockheed Martin, Acacia Communications, Media Lab του Μ.Ι.Τ., Cambridge Innovation Center, American Hellenic Institute). Τον Νίκο Παππά συνόδευσαν ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος, ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Πολιτικής, Στέλιος Ράλλης και ο Ειδικός Σύμβουλος του Υπουργού, Γιώργος Χριστοφορίδης.