Με έναν άκρως αντιαισθητικό τρόπο διάλεξε ο Σταμάτης Κραουνάκης να σχολιάσει την απόφαση απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου Θεσσαλονίκης. Kαι το έκανε με μία αυτοσχέδια μπαλάντα  μέσα στο αμφιθέατρο του Υπουργείο Πολιτισμού όπου τον είχε καλέσει την Παρασκευή το μεσημέρι  ο Ενιαίος Σύλλογος Υπαλλήλων του ΥΠΠΟ  για το κόψιμο της πίτας του.

Ο μουσικοσυνθέτης τραγούδησε με το γνωστό πληθωρικό του ύφος  τους «εμπνευσμένους» στίχους του:«έα έα έα, να μείνουνε τα αρχαία, να μείνουνε in situ, αλλιώς ο εχθρός θα φάει το μο@ν@ του». Στο βίντεο με το οποίο δημοσιοποιήθηκε η εμφάνιση του Κραουνάκη με την απρεπή αυτή φρασεολογία (και μάλιστα στο χώρο συνεδρίασης του ΚΑΣ) ακούγονται ξεκαρδιστικά γέλοια από κάποιους εργαζόμενους του Πολιτισμού, ενώ άλλοι  αντιμετωπίζουν με εμφανή αμηχανία το τραγούδι.

Ο Κραουνάκης είναι γνωστός για το πάθος με το οποίο υποστηρίζει δημοσίως και από σκηνής τις απόψεις του. Αυτή τη φορά όμως διάλεξε να σοκάρει ακόμη και τους θαυμαστές του. Οχι, βέβαια τα μέλη της διοίκησης του Ενιαίου Συλλόγου Υπαλλήλων του ΥΠΠΟ που προφανώς γνώριζαν τι θα πει αφού φάνηκε  ένθερμος υποστηρικτής όλων των θέσεων  του συνδικαλιστικού αυτού οργάνου.

Ο κ. Κραουνάκης δεν περιορίστηκε στο σχολιασμό των αρχαίων του σταθμού «Βενιζέλος». Τα έβαλε και με το Υπουργείο γενικά, τραγουδώντας κι άλλο ένα «εμπνευσμένο» άσμα που έλεγε: «ίου ίου ίου αυτού του υπουργείου πολύ αμφισβητείται εν τέλει η τιμή του». Κι άλλα γέλοια  από κάποιους, παγωμάρα από τους υπόλοιπους..

Η γιορτή είχε ξεκινήσει με τη χορωδία των εργαζομένων, ακολούθησε μια τραγουδίστρια και ολοκληρώθηκε με  τον γκεστ σταρ Κραουνάκη ο οποίος σχολίασε και  την απόφαση της υπουργού Λίνας Μενδώνη να δώσει άδεια στην ΕΔΕΜ, για την διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων:«Δεν χαίρομαι, μας πέταξαν καυτή πατάτα» είπε. Και επειδή ήξερε πως τον είχαν καλέσει αρχαιολόγοι έκανε το λάθος να τραγουδήσει «δώστε μισθούς, στους αρχαιολόγους, δώστε μισθούς» με αποτέλεσμα να αντιδράσουν οι άλλοι υπάλληλοι που δεν είναι αρχαιολόγοι και  να διορθώσει :«σε όλες τις ειδικότητες δώστε μισθούς».

Υιοθέτησε στη συνέχεια τις θέσεις των αρχαιολόγων και σχετικά με την  πρόθεση της ηγεσίας του ΥΠΠΟ να μετατρέψει σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ( όχι ιδιωτικού) δικαίου τα μεγάλα μουσεία της χώρας.  Ο καλλιτέχνης ζήτησε  (πάντα τραγουδιστά) να μην γίνουν ιδιωτικού(!)  δικαίου τα μουσεία  «γιατί θα πάνε όλοι στην Αχερουσία».

Ηταν η πρώτη φορά που το Υπουργείο φιλοξένησε στους χώρους του μια τόσο άκομψη και αντιαισθητική εκδήλωση. Πολλές φορές έχουν διαφωνήσει οι συνδικαλιστές με αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας. Πολλές φορές έχουν αντιδράσει και μάλιστα σθεναρά για διάφορα ζητήματα και συντεχνιακές διεκδικήσεις  κερδίζοντας σε κάποιες περιπτώσεις τη μάχη. Ποτέ όμως ο αγώνας τους  δεν είχε πέσει τόσο χαμηλά.