Μέρος Β΄.

  1. O ιδρυτής της Toyota λεγόταν Toyoda.
  2. Τα κλασσικά κίτρινα ταξί των ΗΠΑ σαν αυτο που βλέπουμε στην ταινία “Ταξιτζής” με τον Robert De Niro είναι μάρκας Checkers.
  3. Tα αγωνιστικά αυτοκίνητα των αρχών του αιώνα ήταν γρηγορότερα από τα αεροπλάνα της εποχής.
  4. Mιά Formula 1 χωρίς τους αεροδυναμικούς περιοριστές για την επίτευξη downforce θα μπορούσε να αναπτύξει περί τα 400 χλμ/ω .
  5. 400 χλμ/ω ανέπτυσαν επίσης τα αγωνιστικά στην παλιά χάραξη της πίστας Lemans.
  6. Τα θρυλικά ΡΕΟ του στρατού αφορούν ακριβώς την ίδια μάρκα που έχει χρησιμοποιήσει στην ονομασία της η παλιά μπάντα του FM Rock REO Speedwagon.
  7. To τμήμα marketing της μητρικής VW είχε αποφασίσει να δώσει στο Audi Quattro αρχικά το όνομα Carat.Επειδή όμως το όνομα υπήρχε ήδη ως άρωμα της 4711 ευτυχώς επιλέχτηκε το Quattro το οποίο ήταν ιδέα του αρχιμηχανικού της ομάδας που εξέλιξε το αυτοκίνητο. H έμπνευση του ονόματος ήρθε  αφού διάβασε σε ένα περιοδικό για ένα σύστημα μετάδοσης Quadra-Trac που χρησιμοποιούσε ένα μοντέλο της Jeep.
  8. Ο Colin McRae είχε το παρατσούκλι Colin McRush και ο James Hunt το Hunt the Shunt λόγω των πολλών ατυχημάτων που είχαν εμπλακεί.
  9. Εφευρέτης των σημειώσεων των ειδικών διαδρομών (pace notes) ήταν ο Stirling Moss και ο συνοδηγός του Dennis Jenkinson στο Mille Miglia του 1955.Οι σημειώσεις είχαν γραφτεί σε δύο ρολά χαρτί υγείας.
  10. Ο μύθος των αγώνων μοτοσικλέτας Mike Hailwood ενώ επιβίωσε των πολύ επικίνδυνων αγώνων της εποχής , πέθανε όταν υπέκυψε στα τραύματα του μετά από ένα δυστύχημα με το προσωπικό του αυτοκίνητο χωρίς να έχει ευθύνη ή να οδηγέι επικίνδυνα .
  11. Τα Reliant Robin έχουν τρείς τροχούς και την φήμη ότι τουμπάρουν πολύ εύκολα.
  12. Το Morris Ital είχε τόσο κακή εργονομία που η κεντρική κονσόλα δεν ήταν ορατή από τον οδηγό.
  13. Στις Γερμανικές Ε.Ο. Πολλές φορές δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας.
  14. Αν ποτέ τηλεφωνήσετε στα κεντρικά γραφεία της Porsche στο Zuffenhausen , τα τρία πρώτα ψηφία που θα πληκτρολογήσετε είναι …911.
  15. Το Land Rover είχε κάποτε έναν αποτυχημένο ανταγωνιστή το Austin Gipsy.
  16. Η στρατιωτική έκδοση του Land Rover είναι στενότερη για να χωράει ευκολότερα σε μεταγωγικά αεροσκάφη.
  17. Πριν εφευρεθούν οι αλυσίδες οι οδηγοί έντυναν με σκοινί τις ρόδες με την ελπίδα αύξησης της πρόσφυσης,
  18. Το πρώτο Ντεσεβό είχε έναν προβολέα και υφασμάτινες θέσεις.
  19. Κάποια έκδοση του Austin Allegro είχε τετράγωνο τιμόνι.
  20. Η Fiat κατασκεύαζε κάποτε αυτοκίνητα σε Γερμανία και Αυστρία ( Neckar και Steyr)
  21. Ο Enzo Ferrari εκτός από τον τίτλο Commentatore είχε το παρατσούκλι ΄΄Ιl Dracο΄΄.
  22. Ο Jody Schekter όταν ανέφερε στον διερμηνέα που είχε με τον Enzo Ferrari τα προβλήματα που αντιμετώπιζε με το μονοθέσιο του ο διερμηνέας από σεβασμό έλεγε στον Κομεντατόρε ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει.
  23. Πρίν την ενδοσυννενόηση μηχανικοί και πιλότοι αντάλλασαν στα pitstop μπιλιετάκια με παρατηρήσεις.
  24. Στην στροφή Tamburello στην Imola στην οποία σκοτώθηκε ο Ayrton Senna το 1994 είχε ενα σοβαρό ατύχημα και ο επίσης Βραζιλιάνος Nelson Piquet αλλά και ο κάποτε team mate του Senna , Gerhard Berger.Mετά τον θάνατο του Senna η στροφή ανακατασκευάστηκε και έγινε πιό αργή.
  25. Η BMC είχε αρνηθεί να διαθέσει ΜΙΝΙ για το φιλμ The Italian Job σε αντίθεση με την Fiat που είχε προθυμοποιηθεί να διαθέσει μοντέλα της για την ταινία.
  26. Το ασημί ματ χρώμα της  DeLorean από την ταινία Back to the Future ήταν εντυπωσιακό αλλά καθόλου πρακτικό.Γιά την ακρίβεια μπορούσε να γρατσουνιστεί πολύ εύκολα.
  27. Μιά Rolls Royce στοίχιζε το 1970 στην Ελλάδα 1.000.000 δραχμές.
  28. Η Rolls Royce αποφεύγει να δημοσιοποιεί την απόδοση των κινητήρων της.
  29. Το τραγούδι “I cant drive 55“ του Sammy Hagar είναι ένα τραγούδι διαμαρτυρίας για τα όρια ταχύτητας.
  30. O πυγμάχος Evander Holyfield έχει πρωταγωνιστήσει σε διαφημιστικό μύνημα εναντίον της επιθετικής συμπεριφοράς όπου ένας μεσήλικας ”Red Neck” κινείται απειλητικά προς το αυτοκίνητο του Hollyfield χωρίς να ξέρει ποιός είναι οδηγός.
  31. Ο ηθοποιός Bud Spencer είχε κάποτε μιά παρόμοια εμπειρία όπου ένας φορτηγατζής τον απείλησε με ένα γρύλο.Ο Bud Spencer πρώην κολυμβητής και με  1,95 ύψος κατέβηκε από το αυτοκίνητο του και του είπε “μπορείς να μου επιτεθείς αλλά δεν θα πας σπίτι σου απόψε”.
  32. Το Spoiler της Lamborghini Countach ήταν διακοσμητικό και δεν είχε κανένα αεροδυναμικό αποτέλεσμα.
  33. Σύμφωνα με στατιστικές ένα μεγάλο ποσοστό των οδηγών μιλάνε με το αυτοκίνητο τους.
  34. Το VW Bus στην Γερμανία λέγεται Bulli.
  35. Ο Σκαραβαίος έχει το παρατσούκλι Fusca στην Λατινική Αμερική.
  36. Ο Σκαραβαίος παρόλη την μεγάλη εμπορική του επιτυχία παρολίγον να έφερνε και το τέλος της Volkswagen. Το 1971 στο περιοδικό SPIEGEL o ειδικός στα θέματα ασφαλείας στις ΗΠΑ , Ralph Nader , χαρακτήρισε το Beetle επικίνδυνο και προφήτευσε την απαγόρευση πώλησης του στις ΗΠΑ η οποία δεν έγινε ποτέ μάλλον λόγω της πετρελαϊκής κρίσης.
  37. Οι Γερμανόφωνοι αποκαλούν το Ντεσεβώ “πάπια”.
  38. Ο ήχος του πουλιού Roadrunner στην σειρά κινουμένων σχεδίων με το Κογιότ είναι ίδιος με το κλάξον του  Plymouth Roadrunner.
  39. To Citroen DS δεν χρειαζόταν γρύλο για την αλλαγή ελαστικών.
  40. Το θρυλικό “Ντεσεβό” είχε και μία κουπέ έκδοση με συνθετικό αμάξωμα με το όνομα Bijou.Ήταν εμπορική αποτυχία.
  41. Το να μπεί κάποιος κατά λάθος στο αντίθετο ρέυμα κλειστής εθνικής οδού χωρίς να το πάρει είδηση συμβάινει δυστυχώς συχνά στους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους.
  42. O πατέρας του καταλύτη ήταν Γάλλος.
  43. O Graham Hill πατέρας του Damon είχε πολύ χιούμορ. Όταν δοκίμαζε την Lotus 49 γύρισε στους μηχανικούς και είπε “well, it’s got a bit of a poke” (λοιπόν , νομίζω ότι τραβάει) .
  44. Oι Andretti είναι μια πολύ γρήγορη οικογένεια.Ο πατέρας Μario ήταν πρωταθλητής της Formula 1 το 1978 , ενώ και ο γιός του Michael και ο εγγονός του Marco είναι οδηγοί αγώνων.
  45. Ο Μario Andretti σε έναν αγώνα στις ΗΠΑ προσπέρασε τον γιό του και του πήρε την νίκη μέσα από τα χέρια.
  46. Ο Andretti έχει κάνει ίσως και την πιό εύστοχη δήλωση για τους αγώνες. “ Όταν νομίζεις ότι έχεις τα πάντα υπό έλεγχο τότε οδηγάς πολύ αργά”.
  47. Πολύ γρήγορα οδηγούσε και ο John Watson όταν έχασε τον έλεγχο της McLaren του και αυτή κόπηκε στα δύο έχοντας πέσει στις προστατευτικές μπάρες. Λόγω της αντοχής των ανθρακονημάτων το κόκπιτ προστάτευσε τον οδηγό ο οποίος όχι μόνο δεν έπαθε τίποτα αλλά νόμιζε ότι το άλλο κομμάτι του μονοθεσίου του ήταν άλλο αυτοκίνητο που είχε ατύχημα στο ίδιο σημείο.
  48. Οι πρώτες Autobahn ήταν κατασκευασμένες από ένα είδος τσιμέντου.
  49. Ένα αγωνιστικό φορτηγό έχει αναλογία κιλού ανά ίππο παρόμοια με αυτή ενός γρήγορου Saloon όπως το Audi S4.
  50. O πρώην τραγουδιστής των AC-DC Brian Johnson έχει δικιά του  αγωνιστική  ομάδα και είναι συλλέκτης αυτοκινήτων.
  51. Ο πρωταθλητής του 1976 στην Formula 1   James Hunt έπαιζε τρομπέτα.
  52. O πρωταθλητής του 1995 Damon Hill από την άλλη, παίζει κιθάρα.

Επεξηγήσεις φωτογραφιών

  1. Η πρωταθλήτρια, στα χέρια του Jody Shekter, Ferrari του 1979.
  2. Plymouth Roadrunner με το Beep Beep
  3.  Η μάλλον άχρηστη αεροτομή της Countach