Ο πιλότος της Mercedes πήρε την τέταρτη διαδοχική νίκη στο… σπίτι του και έβαλε «φωτιά» στο πρωτάθλημα, όντας έναν βαθμό πίσω από τον πρώτο Σεμπάστιαν Φέτελ!

O Bρετανός πανηγύρισε την πέμπτη συνολικά, τέταρτη συνεχόμενη, ίσως ευκολότερη και μάλλον σημαντικότερη νίκη στο Grand Prix της πατρίδας του! Ο οδηγός της Mercedes εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την pole position, έστριψε πρώτος και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα.

Αντίθετα, η Ferrari αντιμετώπισε δράμα στο φινάλε, με αποτέλεσμα το πρωτάθλημα να πάρει φωτιά αφού η διαφορά Φέτελ- Χάμιτλον είναι πλέον στον μόλις ένα βαθμό!

Στο αγωνιστικό μέρος, Η εκκίνηση ήταν καθαρή, με τον Χάμιλτον να φεύγει μπροστά, τον Ραϊκόνεν να ακολουθεί και στον Βερσταπεν να δίνει εντυπωσιακή μάχη με τον Φέτελ.

 

Πίσω τους, οι δύο Toro Rosso έμπλεξαν τα κέρατά τους, προκαλώντας την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.

Με το που βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Χάμιλτον πάτησε γκάζι από τους διώκτες του. Ο Βρετανός έκανε… πλάκα στους αντιπάλους του, ενώ βρέθηκε πολύ σύντομα να έχει και διαφορά 10 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Ραϊκόνεν. Πίσω από τον Φιλανδό ακολουθούσε μάχη μεταξύ Φέτελ και Φερστάπεν για την τρίτη θέση, ενώ ο Μπότας που είχε ξεκινήσει 9ος, άρχιζε να ανεβαίνει.

Η μάχη Φέτελ-Φερστάπεν κρατούσε το ενδιαφέρον του αγώνα στα ύψη. Τελικά η πίεσή του απέδωσε καρπούς αφού οι Ferrari φάνηκε να πιέζουν υπερβολικά τα ελαστικά τους, η απόδοση των οποίων είχε πέσει πολύ στο τέλος. Δύο γύρους πριν το τέλος ο Ραϊκόνεν είδε το εμπρός αριστερά ελαστικό του να διαλύεται και το ίδιο συνέβη ένα γύρο μετά και στον Φέτελ! O Iceman το είχε χρησιμοποιήσει στο όριο επί 25 γύρους ενώ ο Γερμανός που είχε μπει νωρίτερα στα pit, για 32.

Ο Φιλλανδός κατάφερε να βρεθεί γρήγορα στα pit και τελικά να βρεθεί στο βάθρο αλλά αντίθετα, ο Φέτελ χρειάστηκε να κάνει τα δύο τρίτα του γύρου βραδυπορώντας. Τελικά έφτασε στα pit, άλλαξε ελαστικά και επέστρεψε στην πίστα για να τερματίσει έβδομος. Την κατάσταση εκμεταλεύτηκε άριστα ο Μπότας που έκανε φοβερό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην δεύτερη θέση, πίσω από τον Χάμιλτον που δεν απειλήθηκε ούτε μια στιγμή. Τελικώς ο Ραϊκόνεν έσωσε την παρτίδα για τις Ferrari τερματίζοντας 3ος , ενώ ο Φέτελ 7ος. Ο Φερστάπεν τερμάτισε στην 4η θέση, με τους Ρικιάρντο, Χούλκενμπεργκ να ακολουθούν στην κατάταξη. Ο Όκον μπήκε στην οκτάδα, με τους Πέρες και Μάσα να παίρνουν την 9η και 10η θέση, αντίστοιχα.