Και το όνομα αυτής Χριστίνα Πουλίτση. Βγαίνοντας το βράδυ της Τετάρτης(14/3/2018) από τη Λυρική Σκηνή στο Κέντρο Σταύρος Νιάρχος όλοι όσοι παρακολούθησαν την πρεμιέρα της όπερας Λουτσία Ντι Λαμμερμούρ του Ντονιτσέττι στην πρώτη συμπαραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με τη Βασιλική Όπερα του Λονδίνου άνοιγαν να ξαναδούν το όνομα της μικρόσωμης ερμηνεύτριας του ομώνυμου ρόλου.

Προσωπικά δεν είχα ξανακούσει το όνομά της. Η υψίφωνος Χριστίνα Πουλίτση, έκανε το ντεμπούτο της στον ρόλο της Λουτσία και έδειξε πόσο σημαντικές είναι οι φωνητικές αλλά και θεατρικές ικανότητές της. Αν και υπήρχαν στη σκηνή κι άλλοι σπουδαίοι καλλιτέχνες,  όπως ο Νίκος Στεφάνου (Λόρδος Αρθούρος Μπάκλω), ο Χριστόφορος Σταμπόγλης (Ραϊμόντο Μπάϊντμπεντ) και ο Ρώσος Αλεξέι Ντόλγκοφ (Εντγκάρντο), η Λουτσία της Πουλίτση πήρε το κοινό κι έφυγε.

Βέβαια, η σκηνοθεσία της Κέιτι Μίτσελ ήθελε να δώσει έμφαση στο ρόλο της Λουτσία γιατί «οι αντρικοί χαρακτήρες βρίσκονται πολύ επί σκηνής, το ψυχολογικό τους προφίλ είναι καλά σκιαγραφημένο, είναι περίπλοκοι, συναρπαστικοί και ενδιαφέροντες» όπως η ίδια σημειώνει και προσθέτει: «Το παράπονό μου με αυτό το έργο είναι ότι δεν υπάρχει ο ίδιος βαθμός προσοχής και ενδιαφέροντος στο σχεδιασμό των υναικείων χαρακτήρων». Και πράγματι, εκτός από τη Λουτσία, έχουμε τον κάπως διεκπαιρεωτικό ρόλο της υπηρέτριας της, της Αλίζα, την αμίλητη παρουσία της πρόσφατα χαμένης μητέρας της και του φαντάσματος ενός αδικοχαμένου ερωτευμένου κοριτσιού.  

Υποβλητικά τα σκηνικά και τα κοστούμια εποχής της Βίκι Μόρτιμερ που διάλεξε να «ντύσει» τους πρωταγωνιστές με ρούχα του 19ου αιώνα. Μουσικά, το ρομαντικό αυτό μπελ κάντο, που είχαμε να δούμε στη Λυρική Σκηνή 37 χρόνια είναι πράγματι αριστούργημα. Τη μουσική διεύθυνση είχε ο Γιώργος Πέτρου.